اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم آینده‌سازان شوبوکان کاراته اصفهان:

هدفمان معرفی پدیده‎های جدید به کاراته است/ مدعی صعود باقی ماندیم

سرمربی تیم آینده‌سازان شوبوکان کاراته اصفهان گفت: هدفمان این است که پدیده‎های جدیدی را به کاراته استان و کشور معرفی کنیم.

هدفمان معرفی پدیده‎های جدید به کاراته است/ مدعی صعود باقی ماندیم

سعید انالی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هفته دوم لیگ آینده‎سازان کاراته برگزار شد و تیم شوبوکان کاراته اصفهان هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 6 گروه در حال برگزاری است، تصریح کرد: در گروه 6 این مسابقات قرار داریم و از هر گروه نیز دو تیم به مرحله بعدی رقابت‎ها صعود می‎کنند.

سرمربی تیم آینده‌سازان شوبوکان کاراته اصفهان ادامه داد: آخرین دیدار دور رفت برابر هیئت کاراته اسلامشهر و یک مسابقه برابر پیام مقاومت بندر انزلی از دور برگشت را دیروز انجام دادیم که موفق به شکست هر دو تیم شدیم و در کورس مدعیان برای صعود باقی بمانیم.

وی با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی بستیم افزود: پس از برگزاری این مسابقات یک خانه تکانی اساسی در تیممان انجام می‎دهیم چراکه تدارک ما برای برگزاری مسابقات تا این مرحله بود و برای مراحل بالاتر باید تیم بهتری را ببندیم.

انالی اضافه کرد: هدفمان این است که پدیده‎هایی جدید را در رقابت‎های لیگ آینده‎سازان به کاراته استان و کشور معرفی کنیم.

وی تأکید کرد: جا دارد از زحمات داوود یزدخواستی، رئیس سبک شوبوکان کاراته استان اصفهان که با هزینه شخصی از تیم ما حمایت می‎کند، تشکر کنم.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول