اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

عملکرد نیروی انتظامی منطبق با الگوهای برتر اسلامی است

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، منطبق با الگوهای برتر اسلامی است که خدمت خود را در راستای این الگوها وقف مردم کرده است.

عملکرد نیروی انتظامی منطبق با الگوهای برتر اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ماموستا یدالله محمدی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته ناجا با اعلام این مطلب اظهار داشت: نیروهای مخلص انتظامی همواره در صحنه دفاع از اسلام و ایران حضوری تحسین‌برانگیز داشته‌اند.

وی کشف جرائم در کمتر از یک روز در این شهرستان را حاکی از کارآمدی و بصیرت پلیس برشمرد و افزود: این اقدام پلیس شهرستان، موجب ایجاد ناامنی برای اخلالگران اجتماعی و رضایت شهروندان شده است.

امام جمعه اهل سنت قروه افزود: مخلان امنیت اجتماعی یک سرباز جنایتکار و یا مزدور عادی نیستند بلکه افرادی هستند که در راستای تحقق اهداف ضدایرانی استکبار گام بر می‌دارند.

وی با تاکید بر تجهیز پلیس به تجهیزات و روش‌های نوین روز اظهار داشت: این مهم برای پیشبرد امور کسانی که در راستای برقراری نظم و امنیت کشور وارد عرصه شده‌اند، ضروری است.

محمدی با بیان این‌که ماموران نیروی انتظامی مجریان قانون هستند که قضاوت را برای دستگاه قضا میسر می‌کنند، افزود: این اقدام برای تامین امنیت شهروندان صورت می‌گیرد و خداوند گام‌هایی را که در این زمینه برداشته شود، دوست دارد.

وی نیروی انتظامی را حافظ نظم اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: در طول دوران تشکیل این نیروی خدوم و مردمی، چیزی جز خدمت صادقانه و متعهدانه دیده نشده است و تقدیم صدها شهید سرافراز، موید همین خدمت است.

امام جمعه اهل سنت قروه، جنگ نرم دشمن را مهم‌ترین عرصه حضور نیروی انتظامی دانست و افزود: بشر امروز از لحاظ معرفتی با سنگر خانواده فاصله گرفته است که مسبب اصلی آن صهیونیسم بین‌الملل است.

ماموستا محمدی گفت: این شبکه بزرگ فساد و تروریسم در دنیا با بکارگیری صدها شبکه ماهواره‌ای مستهجن درصدد تخریب انسانیت است و نسل جوان و نوجوان مهم‌ترین هدف آن را شامل می‌شوند.

وی افزود: این شبکه‌ها آن چنان فریبنده هستند که در برخی موارد پدر و مادرها را هم درگیر می‌کند و از هم‌ پاشیدگی کانون خانواده تنها رهاورد آن است.

امام جمعه اهل سنت قروه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها ملجا و پناهگاه مردم است و بنابراین تکریم همه جانبه این نیرو از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی عشق به مجاهدت در راه خدا را مهم‌ترین انگیزه این نیروها برای حضوری با صلابت در عرصه حفظ نظم و امنیت عنوان کرد و افزود: حقوق اندکی که این نیروها در قبال کار خود دریافت می‌کنند، معیار مناسبی برای خدمت نیست بلکه صداقت و تعهد میزان این خدمت است.

محمدی در پایان گفت: وجه تمایز نیروی انتظامی با دیگر پلیس‌های دنیا در این است که نیت خدایی دارند و کارشان چون ربانی است، تقدس ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/79009/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول