اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان:

وضعیت امنیت کردستان مطلوب است/ نیروی انتظامی بازوی پرتوان نظام است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: در حال حاضر امنیت مطلوب و بی‌نظیری در سطح استان حاکم شده و مردم کردستان از امنیت لازم برخوردار هستند.

وضعیت امنیت کردستان مطلوب است/ نیروی انتظامی بازوی پرتوان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج بهنام نظری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات هفته ناجا در استان کردستان اظهار داشت: نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی با تلاش مستمر و شبانه‌روزی خود همواره ضامن استقرار نظم و امنیت در جامعه هستند و به هم دلیل امروزه ایران اسامی یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان به شمار می‌رود.

وی افزود: در استان کردستان نیز با وجود ارتباط نزدیک مردم و مسئولان و نیروهای امنیتی و انتظامی خوشبختانه امنیت مطلوب و بی‌نظیری در سطح استان حاکم شده و مردم کردستان از امنیت لازم برخوردار هستند و همین هم‌فکری و همدلی موجب شده است تا هم اکنون شاهد کمترین میزان جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی در کردستان در مقایسه با دیگر استان‌های کشور باشیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ابراز داشت: سبزپوشان نیروی انتظامی به‌عنوان بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه استقرار امنیت و ثبات اجتماعی در کشور و با از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی خود همواره استوار و خستگی‌ناپذیر با احاطه کامل بر وضعیت امنیتی و اجتماعی با هرگونه اقدامات مخرب اجتماعی برخورد قاطع را به عمل می‌آورند.

نظری ادامه داد: نیروی انتظامی با ایثارگرهای خود در چند سال اخیر و با تقدیم شهدای فراوان در زمینه مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، خدمات صادقانه‌ای را به کشور ارائه نموده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در پایان خاطرنشان کرد: زحمات این عزیزان بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید تلاش شود با برگزاری مناسب گرمی‌داشت هفته نیروی انتظامی به نحو شایسته از این خدمات صادقانه نیروهای انتظامی تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/79001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول