اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

166 برنامه در هفته نیروی انتظامی در قزوین برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در هفته نیروی انتظامی 166برنامه در سطح این استان برگزار می‌شود.

166 برنامه در هفته نیروی انتظامی در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان قزوین در هفته ناجا 166 برنامه مختلف در سطح این استان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: از این تعداد برنامه 40 عنوان در مرکزیت استان قزوین، 27 عنوان در شهرستان تاکستان، 27 برنامه در شهرستان بویین زهرا، 27 عنوان برنامه در شهرستان البرز، 27 برنامه در شهرستان آبیک و 20 عنوان برنامه در شهرستان آوج برپا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین شعار هفته ناجا امسال را اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی عنوان کرد و افزود: فرماندهان و مدیران پلیس در جمهوری اسلامی، پلیس مقتدر را پلیسی می‌شناسند که از سرمایه اجتماعی برخوردار باشد که البته این مهم در ناجا وجود دارد.

میرحیدری با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی امسال از 13 تا 19 مهر ماه جاری ادامه دارد، بیان کرد: قانونمداری پلیس موجب کاهش ناهنجاری‌ها و تقویت هنجارهای پذیرفته شده اجتماع شده و تصمیمات پلیس بر اساس ضوابط معین تعیین می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: اگرچه پلیس از سرمایه اجتماعی بهره‌مند است اما به این معنی نیست که از عنصر خلاقیت برخوردار نباشد و باید از این عنصر به نحو مطلوبی بهره‌ گرفت.

میرحیدری ابراز داشت: پلیس مقتدر باید نیاز و خواسته‌های شهروندان را درک کرده و در مقابل کج‌روی‌ها با صلابت و هوشمندانه وظیفه‌اش را انجام دهد که البته پلیس در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شأن و منزلت مردم گام‌های بلندی را برداشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در جمهوری اسلامی پلیس هوشمند باید به پلیس فراهوشمند ارتقا یابد، تصریح کرد: کاهش حضور محسوس و افزایش حضور غیرمستقیم پلیس و دستیابی به فناوری‌های نوین از مواردی است که باید به آن توجه کرد.

میرحیدری با تأکید بر تکریم بازنشستگان، شهدا و جانبازان ناجا ابراز داشت: جانبازان جان خود را در راستای تأمین امنیت کشور فدا کردند که امیدواریم خداوند در این دنیا و سرای آخرت برترین پاداش‌ها را نصیب این فداکاران دهد.

وی نقش رسانه‌های استانی در راستای تأمین امنیت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رسانه ملی و استانی و جراید استان قزوین تا به امروز نقش تأثیرگذاری در تحکیم امنیت داشته‌اند و امیدواریم کماکان با دقت نظر در نحوه انعکاس مطالب در کنار پلیس به تقویت امنیت این استان کمک کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، هفته ناجا را بهترین فرصت برای انعکاس خدمات پلیس به مردم دانست و افزود: در هفته ناجا خدمات یک‌ساله نیروی انتظامی باید از طریق رسانه‌ها به مردم منعکس شود و نمایش اقتدار و توانمندی‌های پلیس در هفته ناجا به دلیل ایجاد احساس امنیت بیشتر در جامعه است.

میرحیدری با اشاره به نامگذاری روزهای هفته ناجا اظهار کرد: نخستین روز هفته نیروی انتظامی پیش‌بینی اجتماعی، آموزش و امنیت نامگذاری شده و برنامه‌ صبحگاه عمومی نیروی مسلح با حضور مسئولان استان و شورای تأمین برگزار می‌شود.

وی از دومین روز هفته ناجا به عنوان روز خانواده متدین، قانونمداری، آرامش و آسایش نام برد و بیان کرد: در این روز از قاریان، حافظان و کارکنان نیروی انتظامی تجلیل به عمل می‌آید و اقتدار و توان عملیاتی نیروها در شهر محمدیه و البرز به نمایش گذاشته می‌شود.

میرحیدری ادامه داد: شعار 15 مهر ماه اعتماد، مشارکت و پاسخگویی است که مسئولان پلیس با شهروندان ملاقات مردمی خواهند داشت و در روز چهارم هفته ناجا نشستی بین پلیس با اصناف برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: 17 مهر ماه با شعار نظم، اقتدار، کارآمدی و خدمت‌گذاری آغاز می‌شود که مسئولان انتظامی این استان نشستی با مدیران قضایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهند داشت و در راستای آموزش همگانی پیام کوتاه به تلفن‌های همراه شهروندان ارسال می‌شود و همچنین نشستی با فعالان حوزه آی‌تی برپا خواهد شد.

میرحیدری اضافه کرد: در 18 مهر ماه نیز در برخی مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه شده و کارکنان ناجا خون خود را در پایگاه انتقال خون اهدا می‌کنند.

وی ابراز داشت: کارکنان ناجا در هفتمین روز نیروی انتظامی در آیین عبادی و سیاسی نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت می‌کنند که در کنار محل نماز جمعه برخی خدمات پزشکی به صورت رایگان به عموم مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/77003/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول