اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد

افزایش 125 درصدی انهدام مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به افزایش 125 درصدی انهدام مراکز تهیه و توزیع موادمخدر اشاره کرد و گفت: در این مدت کشفیات انوع موادمخدر 39 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

افزایش 125 درصدی انهدام مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیروس فتحی در گفت‌و‌گو با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های هفته ناجا پرداخت و با اشاره به شعار هفته ناجا «اقتدار ما در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری، روز آمدی» اظهار داشت: یکی از از ارکان مهم امنیت در جوامع مدرن امروزی مردم هستند، که نوع و میزان مشارکت آنان باعث انسجام اجتماعی با یکدیگر و تشکیل دهنده نظم در جامعه است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: اهمیت مردم تا جایی است که رسیدن به یک حکومت مردم سالار دینی مستلزم وجود جامعه ای است که مردم علاوه بر بینش اجتماعی به حقوق و تکالیف شهروندی خود واقف باشند.

این مقام ارشد انتظامی، حمایت عموم مردم از پلیس در جهت رفع مشکلات امنیتی، کاهش جرائم، اعتماد و اطمینان به قضاوتهای پلیس به عنوان مجری و حافظ قانون را موجب اقتدار پلیس در جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد ارتباط پلیس با مردم را، مقوله فرهنگ و سرمایه اجتماعی شکل می‌دهد، عنوان کرد: توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت اولیه برای ایجاد امنیت و اقتدار یک جامعه است.

فتحی در ادامه استفاده از خدمات الکترونیکی در تامین نظم و امنیت، بهره‌مندی از پژوهش علمی ـ تحقیقی مراکز علمی و دانشگاهی و جلب حداکثری اعتماد و مشارکت مردم در تامین امنیت و آرامش را از جمله اهداف پلیس عنوان کرد.

این مقام انتظامی، پایبندی به قانون و قانون گذاری قوی و عادلانه را یکی از مولفه‌های بعد سیاسی سرمایه اجتماعی دانست و تصریح کرد: پلیس با بهره‌مندی از این مؤلفه‌ها می‌تواند در تامین امنیت و آرامش جامعه موفق باشد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه به تشریح دستاوردهای پلیس در شش ماهه گذشته پرداخت و بیان داشت: پس از تشکیل و انتزاع فرماندهی ویژه شرق استان تهران با تدابیر سردار فرماندهی ناجا و تقویت توان رزمی و عملیاتی نیروی انسانی و اجرای سیاست و تدابیر، ناجا توانست میزان رضایت‌مندی شهروندان را در این حوزه افزایش دهد.

وی گفت: بنابراین با اجرای طرح های امنیت اجتماعی در ابعاد مختلف و شناخت جغرافیایی جرم، با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های پیشگیری در شش ماه گذشته در جمع کل سرقت‌ها 41 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با اشاره به افزایش 125 درصدی انهدام مراکز تهیه و توزیع موادمخدر تصریح کرد: در این مدت کشفیات انوع موادمخدر 39 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول