اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه محلات:

اقتدار امروز حاصل از خودگذشتگی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است

فرمانده سپاه محلات گفت: عزت و اقتدار امروز ایران حاصل از خودگذشتگی رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

اقتدار امروز حاصل از خودگذشتگی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سرهنگ علیرضا براتعلی بعد از ظهر امروز در رزمایش تاکتیکی گردان‌‌های عاشورا اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ معاصر سرزمین ایران اسلامی است و بدون تردید تاثیرات این دوران ارزشمند در همه زندگی ما نه تنها در همان سال‌ها و نسل‌ها بلکه سالیان بعد و نسل‌های آینده نیز تاثیرگذار و قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: اقتدار امروز ایران مدیون ایثارگری جوانان و نوجوانانی است که با از خود گذشتگی در راه اسلام ناب محمدی(ص) تا آخرین لحظه ایستادگی کردند و امروز آرامش ما از همان جوانانی است که در راه اسلام با دشمن مقابله کردند تا ارزش‌های اسلامی زنده بماند.

فرمانده سپاه محلات با تاکید بر اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بعد از ایمان به خدا با رهبری امام خمینی(ره) در جبهه‌ها حضور یافتند، خاطرنشان ساخت: مردم ما راه استقامت و دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام را از شهدای گرانقدر یاد گرفتند.

براتعلی در ادامه تصریح کرد: بیان و انتقال ایثارگری و رشادت‌های شهدا در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه به جوانانی که در آن دوران حضور نداشته‌اند امری ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال اهداف و توطئه‌های پلید خود برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی بودند و با بسیج تمامی کشورها می‌خواستند با تحمیل یک جنگ نابرابر از تثبیت انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، گفت: خوشبختانه با ازخودگذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و اتحاد و انسجام ملت غیور ایران اسلامی دشمنان از رسیدن به این اهداف و توطئه‌ها ناکام ماندند.

فرمانده سپاه محلات در ادامه برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور همراه دیدار با امام جمعه شهرستان، آذین‌بندی مدارس، افتتاح مسابقات مقاله ‌نویسی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری کمیسیون ویژه کارگروه اقتصادی و سازندگی، برگزاری یادواره شهدای پایگاه سمیه سه، افتتاح بخش کارشناسی تغذیه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه پوستر ولایت و برگزاری یادواره شهدای مسجد الجواد، نواختن زنگ مقاومت و مهر، نامگذاری کلاس‌ها به نام شهدای دانش‌آموز، برگزاری مراسم خاطره‌گویی، برگزاری همایش بزرگ بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی و دیدار با خانواده شهدا و... را بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان عنوان کرد.

در این رزمایش گردان‌های عاشورا به تمرینات تاکتیکی پرداخته و آمادگی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/87004/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول