اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

افتخارات و اقتدار امروز نظام مرهون ایثار رزمندگان است

فرماندار دشتستان گفت: افتخارات و اقتدار امروز نظام مرهون ایثار رزمندگان است و باید این ایام را گرامی بداریم.

افتخارات و اقتدار امروز نظام مرهون ایثار رزمندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست با بسیجیان و رزمندگان دشتستان اظهار داشت: دفاع مقدس از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب است که موجبات افتخار و عزتمندی نظام شده است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس، نموداری از برجسته‌ترین جان‌فشانی‌های مردم ایران در پای پرچم جمهوری اسلامی ایران است که با درک بالای خود توانستند وظیفه جهاد در راه خدا تشخیص داده و آن را به انجام برسانند.

خرمی تاکید کرد: دشمن در جنگ تحمیلی با تمام قوا بر علیه نظام جمهوری اسلامی قد علم کرد اما رزمندگان ما با سلاح تقوا توانستند جلوی آن بایستند و این سلاحی بود که دشمن هیچ وقت نتوانست آن را از ما بگیرد.

فرماندار دشتستان گفت: افتخارات و اقتدار امروز نظام مرهون ایثار رزمندگان است و باید این ایام را گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: جنگ ما با ابرقدرت‌ها جنگی تمام عیار علیه دشمنان اسلام است که پشت سر رهبر فرزانه انقلاب، محکم و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد و باید مراقب باشیم که در این راه، دشمن را دست کم نگیریم.

فرمانده سپاه دشتستان نیز بیان داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه دهنده راه سی و پنج ساله امت ولایت‌مدار انقلاب اسلامی است که در این مدت، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

احمد عالی تصریح کرد: امروز ما به برکت خون شهدا توانسته‌ایم با حضور خود به عنوان یک قوه بازدارنده در حمایت از رهبری نظام و ولایت فقیه، مؤثر بوده و دِین خود را به این انقلاب ادا کنیم.

در این نشست رزمندگان و بسیجیان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام/2452/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول