اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات قرچک مطرح شد

اقتدار امروز ایران در جهان مدیون رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم است

مسئولان شهرستان قرچک در آیین معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان بر رشادت‌ها و فداکاری‌های فرزندان ایران اسلامی در دفاع مقدس که منجر به عزت و اقتدار ایران شد، اشاره کردند.

اقتدار امروز ایران در جهان مدیون رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز و همزمان با هفته دفاع مقدس آئین معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان قرچک با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان در محل سالن جلسات اداره برق این شهرستان برگزار شد.

مراسم معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان قرچک با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، حبیب‌اله ابراهیمی معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری، بهنام جهانی بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت 15 خرداد، اعضای شورای شهر و مسئولان ادارات شهرستان قرچک در محل اداره برق این شهرستان برگزار شد.

ملت ایران همواره پشتیبان ولی فقیه هستند

امام جمعه موقت شهرستان قرچک با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس گرامی میداریم یاد و خاطره رزمندگانی که در این هشت سال شجاعت و جانفشانی نشان دادند و جان عزیزشان را در راه اسلام و حراست از کیان جمهوری اسلامی گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفدری خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در جهان مدیون رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی در جنگ حول محور رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) بود، اظهار داشت: وجود مقدس امام (ره) و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه و رهبر خود بوده و خواهد ماند.

امام جمعه موقت قرچک با اشاره به اینکه یادگار امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیج بود، گفت: در حال حاضر بسیج یکی از بازوان توانمند و نیرومند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رهنمودهای امام رمز پیروزی رزمندگان اسلام در مبارزه با استکبار بود

فرماندار شهرستان قرچک با تبریک هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: گرامی میداریم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا که باعث شد تا پرچم ایران اسلامی در جهان بدرخشد.

رضا ریاحی گفت: دستورات و فرمامین امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی رزمندگان اسلام  در جنگ با استکبار جهانی بود.

وی در ادامه افزود: همه ما باید ارکان پیروزی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را رصد و سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

ریاحی خاطرنشان کرد: رهبری مدبرانه امام خمینی(ره)، وحدت ملی، شهادت طلبی، انگیزه مبارزه با دشمن رمز پیروزی ما در جنگ بود.

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه بسیج ادارات جزء مؤثرترین و کارآمد ترین بسیج‌هاست، اظهار داشت: بسیج ادارات در طول انقلاب و جنگ تحمیلی کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است.

وی افزود: بسیجیان در مقابله با تهدیدات دشمنان در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی خوش درخشیده و ما در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت‌های چشمگیر و بی‌بدیل این عزیزان در این عرصه خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بسیج الگوی ملت‌های دیگر است، اظهار داشت: روسا و مدیران ادارات فضا و بستر مناسب برای ورود کارکنان دولت برای عضویت و حضور فعال در بسیج فراهم کنند.

ریاحی در پایان بر ترویج تفکر بسیجی در سطوح مختلف ادارات تاکید کرد و خواستار فعال شدن پایگاه‌های بسیج در این مجموعه‌ها شد.

این گزارش حاکی است، براساس حکم ابلاغ شده از سوی داود اصغری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت 15 خرداد شهرستان قرچک، اکبر بهمن‌زاده به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان قرچک معرفی و مشغول به کار شد.

انتهای پیام/2462/ک40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول