اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

تبعیت از رهبری ضامن اقتدار نظام است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری ضامن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تبعیت از رهبری ضامن اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در جمع قوای نظامی و انتظامی شهرستان تاکستان اظهار داشت: دوران جنگ تحمیلی عرصه مظلومیت رزمندگان اسلامی برابر ناجوانمردی‌های قوای بعثی بود؛ چنانچه رژیم عراق در شرایطی به جمهوری اسلامی لشگر‌کشی کرد که کشور از کم‌ترین استحکامات برخوردار بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از خلوص، ایمان و تقوا به عنوان عناصر پیروزی رزمندگان در برابر دشمنان نام برد و افزود: حضور و توانایی معنوی رزمندگان در دفاع مقدس در شرایطی به ظهور رسید که بدترین تهاجمات هوایی و زمینی علیه کشور صورت گرفته بود.

آبنوش با تأکید بر ضرورت انتقال سینه به سینه فرهنگ ایثار به نسل‌های آینده متذکر شد: آحاد مسلمانان باید با شناسایی راه‌های نفوذ دشمنان نسبت به کینه‌های آنان آگاه بوده و رشادت‌های سرافرازانه رزمندگان اسلام را فراموش نکنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی امروز در جهان گسترش یافته است، تصریح کرد: ملت ایران تا به امروز با تأمل و صبوری راه خویش را یافته است درحالی‌ که سیاستمداران استکباری همواره در پی اختلاف‌انگیزی و تفرقه‌جویی بین کشور‌های برادر و مسلمان منطقه هستند.

آبنوش به تلاش بنگاه‌ها و امپراطوری‌ رسانه‌‌ای غرب برای مخدوش‌سازی فرهنگ اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان با تبلیغات مسموم خویش به دنبال این هستند تا ندای ملت‌های مظلوم به گوش دنیا نرسد و سدی در برابر آن ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رهبری‌های هوشیارانه مقام معظم رهبری تا به امروز رمز پیروزی بوده است، ابراز داشت: لطف الهی در دفاع مقدس سبب شد تا گفتمان انقلاب اسلامی امروز در میان ملت‌های دنیا اشاعه پیدا کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در همین راستا گفتمان اعتقادی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه مرز و سرزمین خاصی نداشته و برای دفع ظلم باید با منطق و اقتدار با دشمنان روبرو شد.

آبنوش با تأکید بر اینکه شهدا در جای جای عالم الگو بوده و سخنان رهبری همواره لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، تصریح کرد: ملت ایران با تأسی از مسیر پرافتخار شهدا و ایثارگران امروز با قدرت به پیش می‌رود و نیروهای مسلح کشور نیز از بالاترین میزان آمادگی در عرصه‌های زمین، دریا و آسمان بهره‌مند هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: حرکت در مسیر ولایت و تبعیت محض از دستورات رهبری به عنوان نعمت و موهبت الهی امروز بر عهده تک‌تک افراد است و قدرت پوشالی دشمنان در ورطه نابودی قرار گرفته است.

انتهای پیام/77004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول