اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

اقتدار دکتر روحانی در سازمان ملل متحد در مذاکرات ستودنی است

امام جمعه خورموج گفت: اقتدار دکتر روحانی رئیس محترم جمهور در مذاکرات با سران کشورهای مختلف ستودنی است.

اقتدار دکتر روحانی در سازمان ملل متحد در مذاکرات ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرخورموج به عملیات غرورآفرین شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: عملیات بزرگ ثامن‌الائمه (شکست محاصره آبادان) باعث آزادسازی بیش از 150 کیلومتر از خاک ایران اسلامی شد.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس ادامه داد: در هفته دفاع مقدس کارهای بسیار خوبی از ناحیه مجموعه سپاه و بسیج انجام شده و صدا و سیما، مطبوعات و رسانه‌های خبری از مراسم هفته دفاع مقدس گزارش‌های متعددی را اطلاع‌رسانی کردند که این جای تقدیر دارد.

امام جمعه خورموج افزود: جوانان ما خون خود را پای درخت تنومند انقلاب اسلامی و اسلام ریختند و با خون خود وجب به وجب خاک ایران اسلامی را از دشمن گرفتند و دشمن را از کشور بیرون راندند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی با اشاره به سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران و هیئت همراه برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل و اجلاس خلع سلاح هسته‌ای خاطرنشان کرد: سخنرانی‌ها، مذاکرات، مصاحبه‌ها و ملاقات‌هایی که دکتر حسن روحانی داشتند با قدرت تمام و با بهره‌گیری از اصول دیپلماسی و موضوع‌های مهم داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی بود که قابل ستایش است.

مصلح با بیان این‌که رئیس جمهور در مذاکرات با اذن مقام معظم رهبری حضور یافتند، گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران قاطعانه از موضع اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و از حقوق مسلم نظام از جمله مسئله صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم در کشور سخت دفاع کردند که از مواضع اصولی و ارزشی ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

مصلح افزود: امید می‌رود در روند گفت‌وگوها با 1+5 با مرزی که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند با حفظ عزت، حکمت، مصلحت و منافع ملی جمهوری اسلامی بتوانیم به اهداف عالی مجموعه نظام دست پیدا کنیم.

خطیب نماز جمعه خورموج به آمار بالای تلفات جاده‌ای و تصادفات در کشور و حتی شهرستان دشتی اشاره کرد و یادآور شد: همواره باید متذکر و یادآور شد علی‌رغم تذکرات پلیس انتظامی باز هم شاهد تلفات جاده‌ای هستیم و همه این تصادفات بر اثر سرعت، سبقت، عدم رعایت قوانین و مقررات است که خانواده‌ها را داغدار می‌کند.

وی تصریح کرد: چنانچه قانون راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم شاهد چنین حوادثی در کشور نخواهیم بود.

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول