اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استان کردستان:

اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی متاثر از روحیه بسیجی است

مدیرکل بازرسی کردستان گفت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی متاثر از روحیه بسیجی است که قبل از پیروزی انقلاب در بین نیروهای خط امام راحل و بعد از انقلاب نیز در رزمندگان موج می‌زد.

اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی متاثر از روحیه بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسین طباطبایی ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج پیامبر اعظم اراده‌کل بازرسی کردستان اظهار کرد: ‌با توجه به شرایط و نوع فعالیت ما در این اداره‌کل ترویج روحیه بسیجی به منظور ارائه هرچه بهتر وظایف امری ضروری است.

 مدیرکل بازرسی استان کردستان افزود: هراندازه روحیه بسیجی در بدنه ادارات تقویت شود از نظر ارائه خدمت و کارآمدی در سطح مطلوب‌تری قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی متاثر از روحیه بسیجی است که قبل از پیروزی انقلاب در بین نیروهای خط امام راحل و بعد از انقلاب نیز در رزمندگان موج می‌زد.

مدیرکل بازرسی استان کردستان تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی در تمام جهان دارای جایگاه ویژه‌ای است و در معادلات جهانی تاثیر می‌گذارد به برکت روحیه بسیجی است.

به گفته طباطبایی، همانگونه که جوانان در ابتدای جنگ بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه دفاع از میهن و ناموس با دادن شهید، جانبارز و آزاده ارادتشان به نظام کاسته نشد، هم اکنون نیز با روحیه بسیجی باید کارکنیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی با تفکر و منش و روحیه بسیجی به تمام تحولات و رخدادهای کشور توجه و در آن دقت می‌کند، اظهار کرد: کارمندان و آحاد جامعه حتی کسانی که به ظاهر پرونده‌ای در بسیج ندارند، می‌توانند با روحیه بسیجی مسایل را دنبال و در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار باشند.

مدیرکل بازرسی استان کردستان بر گسترش فرهنگ بسیجی در تمام ابعاد زندگی به ویژه در بدنه ادارات، نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی تاکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به تکیه و پشتیبانی چنین تفکر و فرهنگ سازنده نیاز داریم چرا که حل مشکلات مردم با نهادینه شدن این فرهنگ امکانپذیر است.

طباطبایی در پایان افتتاح پایگاه بسیج در این اداره‌کل را اقدامی ارزشمند در راستای ترویج هرچه بیشتر روحیه بسیج در بین کارکنان این اداره‌کل دانست و تصریح کرد: برای گسترش این پایگاه با توجه به اشتیاق کارکنان برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده و به محض انتقالب به انتقال این ادراه‌کل به ساختمان جدید اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول