اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

اقتدار کشور و ملت نشان‌دهنده ناکامی دشمنان است

امام جمعه شهرستان نور با بیان اینکه دانش‌آموزان باید با تحصیل زمینه رشد ایران را فراهم کنند گفت: اقتدار کشور و ملت نشان‌دهنده ناکامی دشمنان است.

اقتدار کشور و ملت نشان‌دهنده ناکامی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع دانش‌آموزان عضو بسیج دانش‌آموزی شهرستان نور اظهار داشت: بقای انقلاب، اقتدار کشور و ملت نشان‌دهنده ناکامی دشمنان است.

امام جمعه نور تصریح کرد: 33 سال از دوران دفاع مقدس که با دلاورمردی‌های ملت ایران آمیخته شد می‌گذرد و جوانان ما برای اینکه این انقلاب به بالندگی برسد و سرافراز بماند جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه جوانان‌ ما با اسلحه از هویت تمدنی ایران اسلامی دفاع کردند، خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز شما با قلم زمینه رشد ایران اسلامی را فراهم کنید و باید تلاش کنید که ایران اسلامی به قله رفیع جهانی و رشد و بالندگی مناسب برسانید.

باقرزاده خاطرنشان کرد: ساختن آینده کشور در دست خودمان است و اگر خدای ناکرده خشت اول را کج برداشته شود در آینده با مشکل جدی مواجه می‌شویم.

امام جمعه نور تصریح کرد: برای ساختن ایران اسلامی و درخشان شدن آینده خود باید سال تحصیلی را با هدف شروع و هیچگاه از تلاش خسته نشویم.

وی ابراز داشت: مردان بزرگ تاریخ با تلاش و کوشش به قله رفیع دست یافتند و شما نیز با تلاش خود موجب سرافرازی ملت شوید.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول