اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

جهان مبهوت عظمت و اقتدار ایران است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: رئیس جمهور آمریکا برای نخستین‌بار در اجلاس سازمان ملل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را «مقام معظم رهبری» نام برد که این مسئله بیانگر عظمت و اقتدار ایران است.

جهان مبهوت عظمت و اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مزار شهدای قزوین با اشاره به اینکه اکنون ایران در اوج اقتدار است، اظهار داشت: امروز این اقتدار به جایی رسیده که رئیس‌جمهور آمریکا از رئیس‌جمهور ایران تقاضای ملاقات می‌کند اما پاسخ منفی به او داده می‌شود.

وی ابراز داشت: همچنین رئیس جمهور آمریکا در اجلاس سازمان ملل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را برای نخستین‌بار در برابر مردم جهان «مقام معظم رهبری» نام می‌برد که تحقق این مهم بیانگر عزت و عظمت ایران بوده که جهان را مبهوت خود کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تحقق این مهم موفقیت سیاسی بزرگی برای کشور محسوب می‌شود که مطمئنا نتایج مطلوبی در سطح بین‌المللی به دنبال خواهد داشت.

آبنوش بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان بعثی، کشورمان به موفقیت‌های مختلفی در زمینه‌های علمی،‌ فرهنگی و نظامی رسیده که این هدف با پیروی از آرمان‌های شهدا و امام خمینی (ره) محقق شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در برابر ایران خوار و ذلیل هستند، اضافه کرد: کشور ما با کسب موفقیت‌، دشمنان را یکی پس از دیگری شکست می‌دهد که این تحقق وعده الهی است.

 شهدا احیاگر دین اسلام هستند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان اسلام شجاعانه مبارزه کردند، بیان کرد: آنان با تحقق این مهم در برابر این دشمنان به پیروزی رسیدند تا دین اسلام را احیا کنند.

این مسئول ادامه داد: اکنون باید با پیروی از راه شهدا از ارزش‌های اسلامی به نحو شایسته‌ای محافظت کنیم تا موفقیت‌های بی‌شماری را به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه شهدا سنبل مقاومت و حماسه هستند، بیان کرد: باید از سیره عملی آنان در زندگی الگو بگیریم تا بتوانیم سریعتر به موفقیت‌های بزرگ در جهان برسیم. 

تجدید بیعت با شهدا

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: امروز بر مزار پاک شهدا بوسه می‌زنیم و با اهداف و ارزش‌های این شهدا که برای تحقق آنها جانشان را در جنگ تحمیلی فدا کردند، تجدید بیعت می‌کنیم.

وی ادامه داد: با تحقق این مهم از شهدا می‌خواهیم که دست ما را هم بگیرند تا ما نیز همانند آنان تا آخرین نفس از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم و با پیروی از ولایت فقیه احیاگر دین اسلام باشیم و به موفقیت‌های بزرگی در جهان برسیم.

انتهای پیام/77009/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول