اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تجدید میثاق با شهدا

تجمع بزرگ رزمندگان در قزوین برگزار شد

با حضور مسئولان استانی تجمع بزرگ رزمندگان با هدف تجدید میثاق با شهدا در قزوین برگزار شد.

تجمع بزرگ رزمندگان در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تجمع بزرگ رزمندگان با هدف تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های شهدا صبح امروز در مسجد امام حسن عسگری (ع) واقع در شهرک کوثر قزوین برگزار شد.

در این مراسم نماینده پایگاه‌های بسیج استان قزوین بیانیه تجدید میثاق رزمندگان و بسیجیان با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: هرگز بسیجیان و رزمندگان مولای خویش را به ظواهر دنیایی نخواهند فروخت و تا آخرین نفس پایبند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و از آن دفاع می‌کنند.

در تجمع بزرگ رزمندگان سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مطالبی پیرامون دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی در این مدت بیش از 30 سال از آسیب و گزند دشمنان در امان مانده و هیچ خدشه‌ای به آن وارد نشده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه این انقلاب هر روز بیش از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت حرکت می‌کند، افزود: موفقیت‌های کسب شده این کشور در زمینه‌های علمی، نظامی و پزشکی بیانگر روشن این مطلب است.

آبنوش اظهار داشت: رزمندگانی که از قافله شهادت در هشت سال دفاع مقدس باز ماندند امروز باید ارزش‌های این دوران را در جامعه احیا کنند تا جوانان بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خوبی می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان انتقال داد، عنوان کرد: با تحقق این مهم آنان با رشادت‌ها و ایثار رزمندگان، جانبازان و شهدا در این دوران به خوبی آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: رزمندگان باید پیرو ولایت فقیه باشند و یک کلمه و قدم نباید از رهبر فرزانه انقلاب عقب‌تر و یا جلوتر باشند تا با تحقق این مهم دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شود و همیشه در برابر آنان به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول