اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طراح وبلاگ کانون خبرنگاران دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد

جمع‌آوری اطلاعات 3 عملیات رزمندگان خراسان جنوبی در وبلاگ خبرنگاران

طراح وبلاگ کانون خبرنگاران دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در وبلاگ کانون خبرنگاران دفاع مقدس خراسان جنوبی اطلاعات عملیات‌های والفجر هشت، قادر و بیت‌المقدس که توسط رزمندگان خراسان جنوبی صورت گرفته جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری اطلاعات 3 عملیات رزمندگان خراسان جنوبی در وبلاگ خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حکیمه رحمتی‌راد ظهر امروز در مراسم رونمایی از چند اثر در حوزه دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: وبلاگ کانون خبرنگاران دفاع مقدس خراسان جنوبی برای نشر و آشنایی نسل جوان با شهدا، فرماندهان دفاع مقدس خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که در این وبلاگ نام عملیات‌ها و اسامی شهدا بر اساس حروف الفبا آمده است، ادامه داد: در ساخت این وبلاگ سعی شده است از عملیات‌های دفاع مقدس که توسط رزمندگان و فرماندهان خراسان جنوبی صورت گرفته است استفاده شود.

درج وصیت‌نامه 3 هزار شهید

طراح وبلاگ کانون خبرنگاران دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: عملیات والفجر هشت، بیت‌المقدس و قادر نام عملیات‌هایی بوده که توسط رزمندگان خراسان جنوبی صورت گرفته و در این وبلاگ به آنها اشاره شده است.

رحمتی‌راد با بیان این‌که مصاحبه و اخبار یکی از بخش‌های این وبلاگ است، اضافه کرد: یکی دیگر از امکانات این سایت درج وصیت‌نامه 3 هزار شهید کشوری است.

وی متذکر شد: این وبلاگ پل ارتباطی بین خبرنگاران و حوزه دفاع مقدس است.

طراح وبلاگ کانون خبرنگاران دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آدرس وبلاگ کانون خبرنگاران دفاع مقدس خراسان جنوبی vaght ves. blogfa.com و ایمیل کانون sarv.1391@yahoo.com است.

انتهای پیام/69021/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول