اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

شجاعت رزمندگان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همدلی و شجاعت رزمندگان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

شجاعت رزمندگان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

علی بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی رژیم صدام با کوته فکری به نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران حمله کرد.

وی با بیان اینکه صدام تصور می‌کرد در طول چند روز تهران را تصرف می‌کند، افزود: یکی از مهم‌ترین پیامدهای دوران هشت سال دفاع مقدس ایجاد تفکر بسیجی به فرمان امام خمینی (ره) بود.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: به مخیله دشمن نمی‌گنجید که در جنگ تحمیلی هزاران نفر از مردم کشورمان در جبهه‌ها حضور یابند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بسیج به فرمان امام راحل تشکیل شد، تصریح کرد: با تشکیل این نیرو ملت ایران گروه گروه وارد جبهه‌ها شدند.

بیگدلی با بیان اینکه حضور رزمندگان در جبهه‌ها تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، گفت: به فرمایش امام خمینی (ره) جنگ تحمیلی جنگ بین حق و باطل بود و این جنگ از آدم تا خاتم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس در مقابل هجوم رژیم صدام استقامت و پایداری کردند، افزود: اتحاد و همدلی رزمندگان سبب شد دشمنان هشت سال درگیر جنگ شوند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اتحاد رزمندگان را یکی از عوامل پیروزی آنها دانست و گفت: اگر رزمندگان اتحاد نداشتند هرج و مرج و تفرقه در بین آنها ایجاد می‌شد.

وی با بیان اینکه همدلی و شجاعت رزمندگان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد، اظهار داشت: این اتحاد سبب شد رژیم صدام از اهداف خود ناکام شوند.

بیگدلی با بیان اینکه امروز نسل جوان در علم و دانش‌ اندوزی تلاش کنند، گفت: تقوا و ایمان جوانان باعث پیروزی آنها در همه عرصه‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه جوانان تلاش کنند که با پیشرفت دچار کبر و غرور نشوند، تصریح کرد: در چند سال گذشته در راه پیشرفت و ارتقای علمی کشورمان دانشمندان هسته‌ای به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: جوانان و آحاد جامعه برای پیشرفت میهن اسلامی در سراسر جهان همه تلاش خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول