اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

دفاع مقدس یادآور حماسه‌های تکرارنشدنی رزمندگان اسلام است

امام جمعه بسطام گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های تکرارنشدنی رزمندگان اسلام است و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

دفاع مقدس یادآور حماسه‌های تکرارنشدنی رزمندگان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‎نسب عصر امروز در دیدار و سرکشی از خانواده شهیدان علیرضا محمدی و علی بختیاری که با حضور شهردار، معاون فرهنگی بنیاد شهید، فرمانده حوزه کربلا و گردان ولی عصر (عج) و پایگاه بسیج کربلای بسطام در منازل این شهدا برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های تکرارنشدنی مردان و زنان بزرگی است که با دستان خالی و قدرت توکل و تعهد بر دشمنان جهانی اسلام پیروز شدند. 

وی افزود: در اسلام نیکویی‌های فراوانی داریم که هر کدام در درجه‌ای از پاداش و اهمیت قرار دارند و بالای هر نیکویی، نیکویی دیگری وجود دارد. 

امام جمعه بسطام تصریح کرد: بالاترین نیکویی که در حد اعلای خیر و نیکی است، جهاد و شهادت در راه خداست که بالاترین نیکویی‌ها و با اجر و مزدترین آن‎هاست. 

رضوی‎نسب با تقدیر از صبر خانواده‌های شهدا گفت: شما در شهادت فرزندان خود شریک هستید؛ چرا که شما این پاکان و خوبان را در دامن خود پرورش دادید و به راه شهادت و ایثار فرستادید. 

وی با بیان اینکه جهاد در راه خدا افضل اعمال است و نصیب هر کسی نمی‌شود، افزود: خوشا به حال فرزندان شما که شهادت نصیب آنان شد و اکنون در جوار حضرت حق روزی می‌خورند و بدا به حال ما که معلوم نیست راه آن‎ها را دنبال می‌کنیم؛ در حالی که آن‎ها نظاره‌گر ما هستند. 

در این دیدار، خانواده شهیدان محمدی و بختیاری ضمن تقدیر از حضور مسئولان به بیان خاطراتی از شهدا پرداختند و بر حرکت در مسیر و سیره شهدا تأکید کردند و از مسئولان خواستند تا فرهنگ شهدا را در جامعه گسترش دهند. 

خانواده‎های شهدا سرمایه‎های ملی نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز با بیان اینکه خانواده‎های شهدا، سرمایه‎های ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: همه ملت ایران مدیون جان‎فشانی شهیدان هستند. 

سیدمحمد موسوی‎زاده با عنوان اینکه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی جانانه از شرف و عزت کشور حفاظت کردند، افزود: این دفاع فداکارانه باعث شد که ایران اسلامی سرافراز گشته و موجب اعتلای کشور شود. 

موسوی‎زاده اظهار داشت: به برکت مجاهدت‎های ایثارگران در طول دفاع مقدس، کشور ما از حضور اجنبی پاک شده و در زمینه شاخص‎های بین‎المللی جز کشورهای پیشتاز و مطرح دنیا هستیم. 

وی با اشاره به اینکه این‎گونه دیدارها، کسب روحیه در استمرار خدمت‎رسانی است، یادآور شد: همه باید قدردان خانواده شهیدان باشیم و ایستادگی آنان را الگوی خود در کارها قرار دهیم. 

انتهای پیام/2249/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول