اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

از جان گذشتگی رزمندگان پایداری ایران اسلامی را رقم زد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: از جان گذشتگی‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس موجب پایداری و ثبات ایران اسلامی شد.

از جان گذشتگی رزمندگان پایداری ایران اسلامی را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین در جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره دلاور‌مردان هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهیدان بزرگی همچون شهید باکری و مرحمت بالازاده نشان دادند که در راه دفاع از کشور و اسلام هیچ مانعی نمی‌تواند بر سر راه انسان‌های دریادل قرار گیرد.

این مسئول خواستار مطالعه ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس توسط جوانان شد.

وی با اشاره به رتبه‌های برتر کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در بخش‌هایی همچون مسابقات کتابخوانی، تشکیل جلسات انجمن، کانون‌های ادبی و ایستگاه‌های مطالعه، سیر صعودی مطالعه مفید در سطح استان را نشانه‌ای بر موفقیت کتابخانه‌ها اعلام کرد.

فرهمند امین تصریح کرد: بیانات رئیس جمهور در روز اول مهر ماه مبنی بر قرار دادن زنگ مطالعه در ساعات تحصیلی دانش‌آموزان نشان می‌دهد که مطالعات غیر‌درسی تا چه حد در گسترش آگاهی و توسعه فرهنگی جامعه مفید است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار امیدواری کرد که کتابداران استان اردبیل با بالا بردن سطح تحصیلات و افزودن بر مطالعات پژوهشی خود، تولید علم را در کنار خدمت به دوستداران کتاب پیش برند.

این مسئول با تبریک به نیروهای استخدام شده جدید این نهاد، از آنها خواست تا در مسیر موفقیت کتابخانه‌های عمومی دوشادوش نیروهای قدیمی کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل قرار گرفته و موفقیت‌های کتابخانه‌ها را تداوم بخشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه نیروهای جدید استخدام شده در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با خواندن منشور اخلاقی کتابداران، بار دیگر خود را به اصول اخلاقی کتابداری متعهد کردند.

این نیروها در جریان فراخوان عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و آزمون استخدامی برگزار شده در اسفند ماه 91 به استخدام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل درآمده‌اند.

انتهای پیام/62003/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول