اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمنده 8 سال دفاع مقدس:

رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ایمان به خدا بود

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ایمان به خدا بود.

رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس ایمان به خدا بود

حنیفه بیگ‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام به خدا و نظام مقدس جمهوری اسلام ایران موجب پیروزی قاطع نظام اسلامی در جنگ تحمیلی شد.

وی به دلایل قدرت ایران در مقابل کشور عراق اشاره کرد و افزود: رزمندگان نظام اسلامی دارای ایمان راسخ به رهبری انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که این ایمان موجب قدرت بی‌بدیل آن‌ها می‌شد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه هدف رزمندگان فقط خدایی بود، افزود: در هشت سال دفاع مقدس هدف رزمندگان جبهه‌های جنگ فقط حرکت در راه خدا بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس جان و مال خود را برای میهن در کف دستان خود گذاشتند، یادآور شد: بی‌اهمیت بودن به جان و مال فقط در راه خدا معنا پیدا می‌کند.

حنیفه به نقش و جایگاه امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بدون رهنمودهای امام خمینی(ره) نتیجه جنگ برای نظام اسلامی نمی‌توانست رضایت‌بخش باشد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شخصیت الهی و سیاسی امام دیگر تکرارشدنی نیست، افزود: چنین انسانی دیگر پای به عالم هستی نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به شخصیت متعالی امام خمینی(ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی ممتاز در نظام مقدس اسلامی است.

حنیفه نقش رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی ایران در دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و گفت: بدون رهنمودهای حضرت امام نمی‌توانستیم با قدرت برتر نظامی عراق مقابله کنیم.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس نقش ایثار و شهادت را در پیروزی رزمندگان اسلام بسیار موثر دانست و تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در بین رزمندگان دفاع مقدس نهادینه شده بود.

وی به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین نسل جوان مورد ترویج و توسعه قرار گیرد.

حنیفه با بیان اینکه باید مفاهیم دفاع مقدس را در بین نسل سوم و چهارم انقلاب نهادینه کرد، گفت: باید از امکانات موجود در این راستا بهره لازم برده شود.

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول