اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-30

حاجی‌علیانی: ایمان و اعتقاد قوی رمز موفقیت رزمندگان بود

یک فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس گفت: ایمان و اعتقاد قوی رمز موفقیت رزمندگان و تحمل سخت‌ترین شرایط در مقابل دشمن تا دندان مسلح بود و رزمندگان با کمک خداوند دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

حاجی‌علیانی: ایمان و اعتقاد قوی رمز موفقیت رزمندگان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا حاجی‌علیانی بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره زنان شهیده استان کرمانشاه از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ایام شکوهمند و در عین حال سختی بود که ملت ایران با فداکاری از آن سربلند بیرون آمد.

به گفته حاجی‌علیانی، دشمن گمان می‌کرد با کمک تسلیحاتی از مستکبران، ملت ایران را شکست دهد که پس از شروع جنگ پی برد با ملت و رزمندگانی روبه‌روست که دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات برایشان از جان هم باارزش‌تر است.

وی تاکید کرد: ایمان و اعتقاد قوی رمز موفقیت رزمندگان و تحمل سخت‌ترین شرایط در مقابل دشمن تا دندان مسلح بود و رزمندگان با کمک خداوند دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ترسیم فداکاری رزمندگان را کاری نشدنی عنوان کرد و افزود: صحنه‌هایی در دوران دفاع مقدس رخ داد که انسان فقط باید به‌ چشم خود ببیند تا باور کند.

وی خاطر نشان کرد: با داشتن چنین گنجینه ارزشمندی باید تلاش کنیم ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول