اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 377 شهید سرلشکر حبرانی:

دفاع رزمندگان از حریم کشور و ولایت، از روی ایمان و آگاهی بود

فرمانده تیپ 377 شهید پرویز حبرانی گفت: رزمندگان شجاع ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از حریم ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران از روی ایمان و آگاهی صیانت کرده و از هیچ کوششی دریغ نکردند.

دفاع رزمندگان از حریم کشور و ولایت، از روی ایمان و آگاهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرسرتیپ دوم مسعود تمیزی ظهر امروز در مراسم صبحگاه تیپ 377 شهید سرلشکر پرویز حبرانی اظهار داشت: رزمندگان شجاع ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از حریم ولایت، نظام جمهوری اسلامی و ایران سرافراز از روی ایمان و آگاهی صیانت کرده و از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی در ادامه گفت: دوران دفاع مقدس در تاریخ جهان و ایران ماندگار خواهد بود و رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان به‌عنوان یک درس وفاداری در دانشگاه‌ها باید سینه به سینه منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم بعثی عراق در سال 59 با یک تدارک از قبل تعیین شده حمله به ایران اسلامی را آغاز کرد چرا که با شکل‌گیری انقلاب تمام منافع کشورهای استکباری به خطر افتاد و سعی در نابودی انقلاب داشتند.

وی گفت: در سال اول جنگ تثبیت دشمن در منطقه ایجاد شد و عملیات‌های آفندی زیادی هم صورت گرفت ولی با حکم و فتوای رهبر کبیر انقلاب در آبان ماه 59 که فرمودند: "حصر آبادان باید شکسته شود" این امر توسط رزمندگان لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) محقق شد و فتح بابی برای دیگر عملیات‌های دفاع مقدس گردید.

وی اظهار داشت: امروز باید شما رزمندگان به‌ خود ببالید که میراث‌دار دلیرمردان سال‌های دفاع مقدس هستید و امروز باید آن مؤلفه‌ها را بعنوان اثرگذارترین روش‌ها مرور کرده و از آنها درس بگیریم.

تمیزی با اشاره به سرباز شهید یوسف حیدری که در سال‌های دفاع مقدس جمعی لشکر 58 تکاور بود گفت: سرباز مذکور در منطقه نفت‌شهر هنگامی که با یورش تانک‌های دشمن روبرو می‌شود مانند شهید حسین فهمیده، تعدادی نارنجک را با خود حمل کرده و خود و تانک دشمن را منهدم می‌کند و در راه این انقلاب و کشور شهید می‌شود.

وی افزود: امروز افتخار کنید که لباس مقدس سربازی زینت آرای تن شماست که در راه اهداف و آرمان‌های نظام انجام وظیفه می‌کنید و بخود ببالید که هم‌چون دژی سترگ اطراف مردم و مرزها را گرفته و از کشور خود دفاع می‌کنید.

وی در ادامه افزود: آمادگی رزمی سبب حس اعتماد به نفس برای شما، ایجاد آرامش روحی و روانی برای کشور و ملت و دور نگهداشتن دشمن از مرزها را در پی دارد.

انتهای پیام/2202/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول