اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

نصرت الهی سلاح رزمندگان در دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه قدس گیلان دفاع مقدس را متکی بر اعتقادهای اسلامی دانست و گفت: نصرت الهی سلاح رزمندگان در دفاع مقدس بود.

نصرت الهی سلاح رزمندگان در دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ بحث بسیار مهمی است که سال‌ها مطرح می‌شود و تلاش می‌کنیم روحیه سلحشوری ملت ایران تداوم یابد.

وی با تبریک تاسیس حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت تصریح کرد: این حوزه می‌تواند برای گیلان پشتوانه دینی باشد و سپاه در امر ساخت حوزه امیرالمومنین نقش داشته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی برای ایران اسلامی بوده و تحولات بزرگی را ایجاد کرده است.

وی دفاع مقدس را متکی بر اعتقادهای دینی و اسلامی دانست و متذکر شد: نصرت الهی سلاح رزمندگان در دفاع مقدس بود.

محمدی با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس داوطلبانه به طرف شهادت می‌شتافتند، خاطرنشان کرد: جوانان به واسطه انقلاب اسلامی متحول شدند.

وی موفقیت‌های دفاع دوران مقدس را تلفیقی از شایستگی درونی انسان‌ها و متاثر از عقیده و توانمندی‌های کشور خواند و افزود: این موفقیت تحول عظیمی در جامعه اسلامی ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با تأکید بر اینکه دفاع مقدس توان بازدارندگی ملت ایران را بالا برده است، یادآور شد: دفاع مقدس استعدادهای درونی جوانان کشور را شکوفا کرد و توانستند حماسه‌های بزرگی در دفاع مقدس رقم بزنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه جدیدی در تقابل با استکبار جهانی است، افزود: ماندگاری دفاع مقدس به دلیل وجود انسان‌های بزرگی بود که در آن ایفای نقش کردند.

محمدی با اشاره به اینکه فرماندهان در خط مقدم و جلوتر از رزمندگان حرکت می‌کردند، خاطرنشان کرد: فرماندهان در دوران دفاع مقدس نسبت به دیگر رزمندگان آسیب بیشتری دیدند.

به گفته وی، انقلاب اسلامی نقش آمریکا در پایمال کردن حق مردم منطقه را آشکار کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: امروز به دنبال ریاضیات قدرت نیستیم و آنچه می‌گوییم اکنون موجود است و این امر بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را عمق بخشیده و استکبار جهانی جرأت نمی‌کند با انقلاب اسلامی مقابله کند.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول