اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند:

قدرت معنویت در دفاع مقدس عامل پیروزی رزمندگان بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند گفت: قدرت معنویت و ایمان در دفاع مقدس عامل پیروزی رزمندگان اسلام بود.

قدرت معنویت در دفاع مقدس عامل پیروزی رزمندگان بود

حجت‌الاسلام علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آن چه موجب پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس شد، قدرت معنویت، سلاح ایمان و توکل بر خداوند و پیروی از ولایت فقیه بود.

وی افزود: یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس و امام شهدا به ویژه شهدای عزیز دانش‌آموز که سنگر درس و مدرسه را رها کردند و رفتند تا انقلاب و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بماند و ما امروز مدیون خون شهیدان هستیم.

جعفری گفت: اگر شهدا نبودند و اگر ثمره خونشان نبود، ما امروز امنیت و آسایش نداشتیم، امروز ثمره خون شهدا جهان را در نوردیده و این بیداری اسلامی و انقلاب‌های منطقه به خاطر خون شهدا است و خداوند متعال را از این بابت شکر می‌کنیم و از همه مهم‌تر نعمت ولایت فقیه که رزمندگان در دفاع مقدس سرلوحه کار خود قرار دادند و گوش به فرمان در مقابل استکبار ایستادند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند بیان داشت: دشمنان این نظام و انقلاب وقتی نتوانستند در جنگ سخت کاری از پیش ببرند، امروز جنگ نرم و تحریم اقتصادی را علیه ملت و کشور به راه انداختند.

جعفری خاطر نشان کرد: گر چه تحریم اقتصادی از اول انقلاب بر ما تحمیل شد، اما جوانان ما با تلاش و پشتکار توانستند پله‌های علم و دانش را طی کنند و روی پای خود بایستند و این تحریم نه تنها به ضرر، بلکه به نفع ما شد و ما از همه منظر و همه عرصه‌ها پیشرفت کردیم، اما دشمن دست‌بردار نیست و از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی اعتقادات و باورهای ما را هدف قرار داده است.

وی ابراز داشت: دشمن هویت و ارزش‌های این ملت را هدف قرار داده است و ما وظیفه داریم دشمن را بشناسیم، هدف دشمن را بدانیم و با آن مقابله کنیم و همان طور که طی هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با سلاح ایمان و معنویت، توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) و از همه مهم‌تر بر پیروی از فرامین و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای ایستادند و امروز هم سد راه دشمن هستند.

جعفری تصریح کرد: برکت‌های الهی جنگ تحمیلی پرتویی است از رحمت الهی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مرحله‌ای خاص از رشد شجره طیبه جمهوری اسلامی بود با شعار نه شرقی و نه غربی و هویت خود را با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی به تثبیت رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند اذعان داشت: نقش دشمنان انقلاب و ابرقدرت‌های زمان در تجهیز رژیم بعث عراق به سلاح‌های مخرب و پیشرفته و به ویژه سلاح‌های کشتار جمعی و حمایت‌های بی‌پایان مالی، سیاسی، تبلیغاتی و اطلاعاتی حماسه هشت سال دفاع مقدس و فرجام افتخارآمیز آن درس عبرت و پیامی روشن برای کسانی بود که با تایید رفتارهای خصومت‌آمیز، تحقق دکترین پوسیده کاخ سفید، بنیاد فکری مقامات آمریکایی در سرنگونی و فروپاشی نظام و تضعیف توانایی ملت و جمهوری اسلامی ایران را آرزو می‌کردند.

وی تصریح کرد: اما امروز ایران اسلامی با گذر از دوران بحران‌های ماه‌های اول انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مقطع سازندگی و قرار گرفتن در روند توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف در طلیعه دهه چهارم انقلاب با تأسی به اسوه‌های جاوید و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درس‌هایی که در مکتب جهادی خمینی عزیز (ره) آموخته است در مواجهه با فشارهای مختلف نظام سلطه جهانی با اقتدار و صلابت، دنیای مستکبران ایستاده و نمی‌گذارند دشمن کاری از پیش ببرد به ویژه در جنگ نرم و تحریم اقتصادی که علیه ملتی سرافراز ایران آغاز کرده است.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول