اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نیر:

صلابت ملت ایران دو چندان شده است

فرمانده سپاه شهرستان نیر گفت: صلابت فرزندان این سرزمین و هوشیاری و مراقبت آنها نسبت به دهه‌های گذشته افزون‌تر شده و ارتقا یافته است.

صلابت ملت ایران دو چندان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن دهقان عصر امروز در نشست بصیرتی بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین در نیر اظهار داشت: استکبار جهانی امروز با نقشه و حیله‌ای متفاوت‌تر از گذشته وارد عرصه شده تا بتواند اهداف شوم خود را در عرصه فرهنگی،‌ تربیتی و اعتقادی به ثمر بنشاند اما با هوشیاری و مراقبت نسل سوم و چهارم انقلاب در این سنگر با شکست مفتضحانه روبه‌رو شده است.

وی با بیان اینکه رشادت‌ها و دلیری‌های بسیجیان و سپاهیان هرگز در جنگ هشت ساله فراموش نمی‌شود، تصریح کرد: انقلابی ماندن و انقلابی بودن از صفات بارز سپاه و بسیج است.

دهقان شاخصه دیگر بسیجیان را پشتیبانی ولایت فقیه و حرکت در مسیر عزت‌خواهی، اقتدار و صلابت توصیف کرد و افزود: رزمندگان سلحشور ما در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی با لبیک به ندای امام راحل و امروز مقام معظم رهبری سعی می‌کنند شجاعت و بصیرت واقعی خود را به نمایش بگذارند و به دنیا ثابت کنند که جنگ هشت ساله ما جنگ ظاهر و جنگ ظواهر نبوده بلکه جنگ تمام عیار ارزشی و اعتقادی بوده تا اجازه ندهیم دشمنان کوچک‌ترین حرکتی را انجام دهند.

اما در مراسمی که در گرمی برگزار شد، نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح استان اردبیل در سخنانی گفت: شهدا سند هویت و حقانیت ایران اسلامی هستند.

ذکی‌الله خوشبخت خاطر نشان کرد: شهدای ما که درس آموختگان مکتب عاشورا بودند تنها برای دفاع از مرز و بوم پا به میدان گذاشته و درس ایستادگی در برابر دشمنان را به همه آموختند.

وی اضافه کرد: همه دستاوردهای امروز از امنیت و آرامش گرفته تا شجاعت و صلابت این مرز و بوم نتیجه صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت است و قطعاً این دستاورد به نسل‌های آینده نیز انتقال می‌یابد.

خوشبخت در ادامه بیان کرد: امیدواریم تمام توانمان را در عرصه خدمت‌رسانی به کار بگیریم تا بتوانیم بیش از گذشته موفق و با سربلندی در صحنه حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/62007/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول