اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع):

تزلزل استکبار ناشی از پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ تزلزلی که امروز استکبار به معنای واقعی به آن گرفتار آمده است در سایه پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله است که هیچ وقت عظمت آن فراموش نمی‌شود.

تزلزل استکبار ناشی از پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ابراهیم فیاضی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای شهر نمین اظهار داشت: ملت ایران امروز در سایه 34 سال مقاومت، ایستادگی و کامیابی در مقطع جنگ تحمیلی به چنان قدرت و بالندگی دست پیدا کرده که هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نیست.

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی توانسته قدرت فزاینده‌ای را پیدا کند، تصریح کرد: دشمنان ما امروز کم عقل‌تر و سخیف‌تر از گذشته با هجمه و یورش در عرصه فرهنگی و اقتصادی سعی می‌کنند اراده این ملت را متزلزل کنند در حالی که جنگ هشت ساله ما پشتوانه روحی و روانی بسیار مطمئن و قابل اعتمادی است که هرگز راه به خطا نمی‌برد.

فیاضی خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران ما مجاهدان حقیقی راه الهی هستند که در این مسیر با خداوند معامله کرده‌اند و جان خود را نیز به بها بهشت تقدیم نظام و آرمان اسلام کردند.

این مسئول به عظمت روحی شهدا و جایگاه اصیل آنها اشاره کرد و ادامه داد: با ریخته شدن اولین قطره خون شهید در راه خدا، خداوند متعال تمام گناهان شهدا را می‌بخشد و آنها را مورد آمرزش قرار می‌دهد.

وی از شهید به معنای گواه، شاهد و ناظر یاد کرد و یادآور شد: ‌اولین شاهد عالم بر روی زمین نبی مکرم اسلام است و شهدا نیز در سلک عظمت و بزرگی انبیا و اولیا قرار دارند که مجاهدانه در مسیر عزت و افتخار اسلام حرکت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اضافه کرد:‌ شهدا در حقیقت با لبیک به ندای امام راحل و از خودگذشتگی واقعی به ما درس عزت، حریت و استقلال سیاسی دادند و امروز در سایه این رادمردی‌هاست که ایران اسلامی ما قهرمان مقاومت، استقلال و ایستادگی واقعی است.

در این مراسم که جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران،‌ مسئولان و مدیران اجرایی حضور داشتند مداحی و نوحه‌سرایی انجام شد و یاد و خاطره شهیدان والا تبار گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نظیر این مراسم در شهرستان گرمی نیز برگزار شد و فرمانده سپاه گرمی در سخنانی احیای یاد و خاطره شهدا را برای تقویت انگیزه و عقیده قشر جوان بسیار ضروری و با اهمیت توصیف کرد.

ولی‌الله بدری مسئولیت ملت ایران در قبال شهدا را سنگین و معرفی ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده را وظیفه خطیر و همگانی توصیف کرد و گفت:‌ خواستگاه انقلاب اسلامی عاشورای حسینی است و ملت ایران به پشتوانه فرهنگ غنی عاشورا از نظام اسلامی و مردم ولایتمدار دفاع می‌کنند.

وی در پایان افزود: ما امروز در حالی یادواره 307 شهید والامقام گرمی را گرامی می‌داریم که شهادت‌طلبی را مهم‌ترین انگیزه مجاهدت رزمندگان اسلام در میادین نبرد می‌دانیم که قطعاً استمرار آن می‌تواند کشور ما را از آسیب‌ها و تهدیدها در امان نگه دارد.

انتهای پیام/62003/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول