اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

سخنان رهبری برای ملت ایران فصل‌الخطاب است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در کشور ما تنها یک صدا وجود دارد و آن تنها صدای مقام معظم رهبری است و ایشان هرچه بفرماید فصل الخطاب ملت ایران است.

سخنان رهبری برای ملت ایران فصل‌الخطاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

خطیب نماز جمعه زاهدان به نشست سازمان ملل در نیویورک و سخنان اوباما اشاره کرد و افزود: اوباما در سخنان خود دنبال دو هدف بود یکی اینکه توپ موضوع هسته‌ای ایران را به زمین کشور ما بیاندازد و اینکه رفتارهای خودش را در خاورمیانه توجیه کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در گفتار خود سعی داشت مداخله‌های طولانی خود را در خاورمیانه زیرکانه اقرار کند اما مصداق مداخله را شفاف بازگو نکند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان به کارنامه سیاه دولتمردان آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کودتای 28 مرداد حمایت تروریست‌ها، حمایت از صدام، اقدام نظامی علیه ایران، کاهش قیمت نفت برای ضربه زدن به اقتصاد کشور ما، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و غیره از جمله اقدامات آمریکایی‌ها طی 34 سال گذشته است که بر ملت ایران تحمیل کرده‌اند.

وی بیان کرد: در نحوه گفتار دولتمردان آمریکایی دوگانگی وجود دارد و باید منطق را چاشنی اعمال خود قرار دهند.

امام جمعه زاهدان افزود: خواسته ملت ایران از دولتمردان آمریکا این است که یک صدا باشند نه چند صدا، در این زمینه که آیا خواهان صلح هستند یا تحریم اقتصادی و حمایت از آشوب‌طلبان داخلی و مرزی.

سلیمانی اضافه کرد: سیاست خارجه کشور ما بر اساس سه اصل عزت مداری، مصلحت اندیشی و رعایت حکمت در نظام  پایه‌گذاری شده است، بر اساس این سه اصل ما باید نرمش قهرمانانه را نسبت به دشمنان اعمال کنیم.

وی تاکید کرد: در کشور ما تنها یک صدا وجود دارد و تنها صدای مقام معظم رهبری است و ایشان هرچه بگوید فصل الخطاب ملت ایران است.

انتهای پیام/75004/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول