اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

ملت ایران چشم طمع دشمنان به کشورمان را کور می‌کنند

امام جمعه خلخال گفت: ملت ایران چشم طمع دشمنان به کشورمان را کور می‌کنند.

ملت ایران چشم طمع دشمنان به کشورمان را کور می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: ملت ایران با هوشیاری چشم طمع دشمنان به کشورمان را کور می‌کنند.

وی به حضور رئیس جمهور کشورمان در شصت و هشتمین اجلاس سازمان ملل در نیویورک اشاره کرد و افزود: تمامی روابط کشورمان با اولویت عزت، حکمت، و مصلحت تنظیم می‌شود و ما اربابی آمریکا را قبول نمی‌کنیم.

 

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تحریم ناجوانمردانه بر علیه کشورمان به صورت غیر قانونی اعمال شده و کشورمان همچنان با عزت حرف خود را در مجامع بین‌المللی و جهانی به گوش جهانیان می‌رساند

این مسئول با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران محور ثبات در منطقه است و ملت ایران در کنار مسئولان اجازه پایمال شدن عزت خود را به هیچ ابرقدرتی نمی‌دهد.

وی به اجرای مانور پرصلابت کشورمان در هفته دفاع مقدس در برابر دیدگان دنیا اشاره کرد و ادامه داد: جوانان ایران با اتکال به قدرت لایزال الهی ساخت شهاب‌ها، کروزها، سجیل‌ها و انواع موشک‌ها را برای حفظ تمامیت ارضی این کشور ادامه می‌دهند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

امام جمعه خلخال با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اضافه کرد: بدانیم که دفاع مقدس فقط در کشور ما گفته نمی‌شود بلکه حماسه دفاع مقدس ایران در رسانه‌های عربی و در کشور عراق نیز به اسم حماسه دفاع مقدس ایران یاد می‌شود.

 

رشتبری گفت: قدرت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران با عنایت خداوند رابطه دارد و این در هشت سال دفاع مقدس ثابت شد که 52 کشور مستقیما با ایران وارد جنگ شدند و با حمایت دشمن بعثی عراق به خاک کشورمان تجاوز کردند.

وی به شروع سال تحصیلی و شروع مهر ماه اشاره کرد و افزود: اکنون که در آستانه فعالیت و بازگشایی مدارس هستیم پدر و مادرها نقش عمده در تربیت فرزندان دارند و تحصیل خوب مکمل تربیت خوب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال هفته ناشنوایان و روز جهانی همبستگی با کودکان فلسطینی را تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای عملیات ثامن‌الائمه در شکسته شدن حصر آبادان را گرامی داشت.

انتهای پیام/62008/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول