اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

دفاع روحانی از انرژی هسته‌ای ایران نشان از ایستادگی ملت ایران دارد

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: دفاع رئیس جمهور از مسائل هسته‌ای ایران در سازمان ملل متحد نشان از ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار است.

دفاع روحانی از انرژی هسته‌ای ایران نشان از ایستادگی ملت ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار فتح الله جمیری، ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک  تحویل موقت نیروگاه اتمی بوشهر از پیمانکار روسی به کارشناسان ایرانی به هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: در 31 شهریور 1359 در حالیکه ملت ایران خود را برای شروع سال تحصیلی آماده می کردند و مشغول خرید لوازم مورد نیاز خود بودند رژیم بعثی با حمله ناجوانمردانه به مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران در روز اول 19 ساعت شهرها و مناطق مهم کشور را مورد حمله هوایی قرار داد.

وی با بیان اینکه از کار انداختن تاسیسات نظامی ومراکز اقتصادی از اهداف حمله 19 ساعته هواپیماهای رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی بود گفت: به تعبیر صدام ملعون قرار بود کمر ایران در این حملات شکسته شود و ایران در کمتر از یک‌هفته تسخیر شود.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با تشریح مجموعه‌ای که به ایران اسلامی حمله‌ور شدند گفت: در این حمله رژیم بعثی عراق، 12 لشکر، 10 تیپ با 220 هزار نیروی زمینی زبده سازماندهی کرده بود و از سوی دیگر 25 هزار نیروی هوایی، و 5 هزار نفر نیروی دریایی در حمله ناجوانمردانه به ایران مشارکت داشتند.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر بیان کرد: همراه این نیروهای نظامی، 5 هزار دستگاه تانک نفر بر، 300 فروند هواپیمای شکاری، 194 توپ، 300 فروند هلی‌کوپتر، 900 توپ ضد هوایی با آمادگی کامل و پشیبانی کشورهای شرق و غرب و سران مرتجع عرب همراه با پشتیبانی نیروی انسانی، اطلاعاتی، تجهیزاتی و اقتصادی این کشورها به ایران اسلامی حمله ور شدن که قرار بود ایران را ظرف 4 روز تا یک هفته تصرف کنند.

سردار جمیری با بیان اینکه طبق محاسبات خود، ایران در کمتر از یک هفته تصرف شود، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های نظامی این محاسبات درست بود ولی از آنجا که آنان به نیروهای اعتقادی با اتحاد و وحدت فکر نمی‌کردند با شکست مواجه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی و بسیجی از مساجد، مدارس، و مصلاهای نماز جمعه اعزام می‌شدند گفت: از استان بوشهر بیش از 37 هزار نفر در جبهه‌ها با چندین بار در جبهه‌ها حضور داشتند این نیروها غیر از نیروهای سپاه پاسداران، دریایی و هوایی ارتش و پدافند بود.

این فرمانده دفاع مقدس، وجود رهبری آگاه، اتحاد و وحدت، اعتقاد ایمانی، داشتن روحیه جهاد و شهادت و تفکر بسیجی را رمز موفقیت رزمندگان در این دفاع دانست و گفت: در این دوران غیر از حمله نظامی ، شاهد ترور شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و لشکری، محاصره اقتصادی و تهاجم فرهنگی بودیم که باز لشکریان اسلام بر کفار پیروز شدند.

فرمانده سپاه امام صادق، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را مدیون ایستادگی ملت قهرمان ایران در برابر استکبار و جهان سلطه دانست و گفت: اگر امروز رئیس جمهور در سازمان ملل جانانه از حقوق و ملت بزرگ ایران در زمینه هسته‌ای دفاع می‌کند از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است.

انتهای پیام/66006/خ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول