اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع):

دوران دفاع مقدس آغازی بر پیشرفت و تعالی ملت ایران است

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) گفت: دوران دفاع مقدس آغازی بر پیشرفت‏‌ها و تعالی ملت ایران در منطقه و جهان است که هم‏چنان ادامه دارد.

دوران دفاع مقدس آغازی بر پیشرفت و تعالی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اکبر اکبری عصر امروز در گردهمایی حلقه‎های صالحین شاهرود که با حضور 180 نفر از دانش‎آموزان برگزار شد، در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت اظهار کرد: امنیت و آرامشی که دانش‌‏آموزان امروز در سایه آن تحصیل می‌کنند، به برکت مجاهدت‌های شبانه‎روزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به دست آمده است. 

وی خطاب به حاضران در مراسم افزود: نوجوانان و جوانان هم سن و سال شما با درک شرایط و با حضور در سنگرهای دفاع از میهن و اسلام تلاش کردند تا دیگران بتوانند کسب علم و دانش کنند و برای آینده کشور مفید باشند.

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، دوران طلایی شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های درونی ملت ایران به خصوص نسل جوان بود که با نیرو و انرژی وارد میدان شد و حماسه‌ها آفرید. 

اکبری خاطرنشان کرد: اگر امروز از هر پنج شهید، یک دانش‌آموز شهید داریم، به دلیل معرفت و بصیرت آنان و موقعیت‌شناسی زمانی و مکانی آن‎ها بود که سنگر دفاع را بر سنگر علم ترجیح دادند؛ هر چند خیلی از آن‎ها در سنگر دفاع کسب علم و دانش را نیز فراموش نکردند. 

وی تأکید کرد: فرهنگ جهاد و مقاومت به ما آموخت که اگر می‌خواهید موفقیت با شما باشد، باید در کنار تلاش و کسب علم، معرفت و بصیرت ایمان خود را بر پایه اخلاص قوی کنیم. 

این کارشناس سیاسی بیان کرد: پیشرفت‌های ما بعد از جنگ مرهون مجاهدت‌های شبانه‎روزی رزمندگان و ایثارگران بوده و هست و باید همه ما قدردان این همه ایثار و شهادت باشیم. 

اکبری اظهار کرد: شما دانش‌آموزان باید با سیره دفاع مقدس و شهدای آن دوران بیش از پیش آشنا شوید تا بتوانید بر توطئه‌های دشمنان در برهه کنونی که با حمله به فکر و ذهن شما وارد شده‌اند، مقابله کنید.

 انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول