اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهربان:

رئیس جمهور مواضع صریح و حق‌طلبانه ملت ایران را به جهانیان نشان داد

امام جمعه مهربان گفت: رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل مواضع صریح و انقلابی و حق‌طلبانه و مستحکم ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

رئیس جمهور مواضع صریح و حق‌طلبانه ملت ایران را به جهانیان نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به برگزاری شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و شرکت هیئت ایرانی به ریاست رئیس جمهور ایران اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این اجلاس اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های برگزار شده هیئت ایرانی خوب و مثبت بود و رایزنی‌ها و مذاکراتی که با مقامات و هیئت‌ها از کشورهای مختلف صورت گرفت توسط کارشناسان مثبت ارزیابی می‌شود.

وی‌ دیپلماسی هیئت ایرانی در این اجلاس را منطبق بر اصول و راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور در سخنرانی خود در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در خصوص عزت، حکمت و مصلحت را جلوه جهانی داد.

خطیب جمعه مهربان افزود: رئیس جمهور، مواضع صریح و انقلابی و حق طلبانه و مستحکم ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

جلیلی تصریح کرد: دکتر روحانی در سفر به نیویورک اهداف و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران درباره استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را به جهانیان ارائه کرد تا دنیا دوباره بفهمد که ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست.

امام جمعه مهربان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی در مهربان از تمام افرادی که در افتتاح این شعبه دخیل بودند به‌ویژه ریش سفیدان و خیران مهربانی، اهالی زحمتکش بخش مهربان، استاندار آذربایجان‌شرقی، فرماندار و نماینده شهرستان سراب، بخشدار مهربان، مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی و رئیس تامین اجتماعی شهرستان سراب آقای درخشان تقدیر و تشکر کرد.

خطیب جمعه مهربان با اشاره به ضرورت و اهمیت بیمه تامین اجتماعی در زندگی و همچنین آینده مردم اظهار امیدواری کرد که با افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی در مهربان، اهالی منطقه به مقوله مهم بیمه بیش از پیش اهمیت دهند و با افزایش آمار بیمه شده‌ها شاهد تبدیل شعبه اقماری تامین اجتماعی به شعبه مستقل باشیم.

فلسفه حج جهاد است

وی عنوان کرد: فلسفه حج این است که مردم شاهد منافع خود باشند و این خانه برپا شد تا مردم به منافع خود برسند و پیامبر (ص) از حج به جهاد تعبیر کرده است.

امام جمعه مهربان با بیان اینکه حج یک جهاد است و مسلمانان آنجا با دشمن درگیری دارند، گفت: باید دشمن را کور و مایوس کنند و از خود اقتدار نشان دهند.

انتهای پیام/60008/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول