اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم:

دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است.

دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است

اکبر افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از 280 عنوان کتاب و 200 عکس در موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر و بهتر نسل جوان با آثار و ارزش‌های دفاع دانست و ادامه داد: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وظایف ما است و  نسل امروز با دیدن عکس‌های دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بهتر آشنا می شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم افزود: اهداف محوری در برگزاری این نمایشگاه حفظ ارزش های دفاع مقدس و و ترویج ارزش‌های والای شهدا و انقلاب اسلامی است.

افشاری تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و برای حفظ و انتقال ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت باید با جدیت برنامه‌ریزی کرد.

وی، دعوت از سردار حاج اکبر نصر مدیر دفتر ادبیات حوزه هنری اصفهان و سرهنگ حجت شاه محمدی نویسنده عرصه دفاع مقدس را برنامه های این نمایشگاه دانست و اضافه کرد: برگزاری و تداوم چنین نمایشگاه‌هایی بتواند نسلی سرشار از عطر ایمان با تاسی از دفاع مقدس و انقلاب تربیت کند که همیشه حامی انقلاب باشند.

به گزارش فارس، این نمایشگاه که با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حوزه هنری و کانون بسیج هنرمندان سمیرم برپا شده از امروز به مدت یک هفته در محل کتابخانه عمومی شهر سمیرم پذیرای استقبال از علاقمندان است.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول