اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سلطانیه خبر داد

افتتاح 6 پروژه عمرانی در شهرستان سلطانیه

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 6 پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 6 پروژه عمرانی در شهرستان سلطانیه

احمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی برای هفته دفاع مقدس در شهرستان سلطانیه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ستادی برای برنامه‌ریزی در زمینه هفته دفاع مقدس در شهرستان سلطانیه تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با سوم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه از بسیجیان و جهادگرانی که در روستاها به کارهای مختلف عمرانی و فرهنگی پرداخته بودند، تجلیل می‌شود، اضافه کرد: این بسیجیان شامل دانشجویانی هستند که از دانشگاه‌های مختلف در روستاهای شهرستان سلطانیه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه شش پروژه عمرانی از جمله مسکن در شهرستان سلطانیه افتتاح می‌شود، یادآور شد: این پروژه‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

ذوالقدر با بیان اینکه بازدید از خانواده شهدا از جمله برنامه‌های شهرستان سلطانیه در هفته دفاع مقدس است، ادامه داد: نواختن زنگ شکوفه‌ها و همزمان زنگ مقاومت در سطح مدارس شهرستان سلطانیه از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه‌ای نیز با موضوع تبیین دفاع مقدس به صورت کتبی در سطح شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار شهرستان سلطانیه افزود: همچنین مسابقه کتبی تبیین دفاع مقدس ویژه بزرگسالان در شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس برای کودکان در شهرستان سلطانیه ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی تبیین دفاع مقدس برای نسل سومی‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

ذوالقدر یادآور شد: 48 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهرستان سلطانیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول