اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

دفاع مقدس ما تمام نشده است/ پرهیز از مسائل حزبی، گروهی و سیاست‌زدگی

امام جمعه بناب با بیان اینکه دفاع مقدس ما تمام نشده فقط روش‌ها متفاوت شده است، گفت: تمام توجهات رهبری به این است که ملت ما کلان‌نگر باشند، به مسائل حزبی، گروهی و سیاست‌زدگی مشغول نباشیم.

دفاع مقدس ما تمام نشده است/ پرهیز از مسائل حزبی، گروهی و سیاست‌زدگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه خداوند نعمات بزرگی را برای انسان مرحمت کرده است، اظهار کرد: باید قدر این نعمات را تا حد توان دانست و از این نعمات در مسیر اصلی خود استفاده کرد.

وی حاکمیت دین الهی، سقوط حاکمیت طاغوت و از همه بالاتر نعمت اتحاد در برابر دشمنی و کدورت را از نعمات بزرگ الهی برشمرد و افزود: در چنین ایامی در سال 59 تمام شیاطین جهان با تجهیز رژیم صدام به تمام امکانات به کشور ما حمله کردند، به امید اینکه نظام نوپای جمهوری اسلامی را از پای درآورند و به آرزوهای چند صدساله خود دست پیدا کنند. چون که در آن مقطع نه دولت مطمئنی تشکیل یافته بود، نه ارتش منسجم و نه سپاه و بسیج پایه‌گذاری شده بودند.

خطیب جمعه بناب ادامه داد: در این شرایط هر کشوری غیر از ایران اگر در برابر این هجمه‌ها قرار داشت، طولی نمی‌کشید که از بین می‌رفت. اما لطف و عنایت پروردگار و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها و شهادت‌طلبی جوانان و حمایت‌های بی‌دریغ و همه جانبه ملت، صبر و تحمل پدران و مادران شهدا، مفقودان و جانبازان باعث شد که این نظام در مقابل تمام قدرت‌های شیطانی به پیروزی برسد و افتخارات بسیار بزرگی را در تاریخ ایران به ثبت برساند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب ادامه داد: امروز به حول و قوه الهی با تکیه بر تجربه‌های هشت سال دفاع مقدس و با توجه به تجربه‌های کسب شده در 35 سال گذشته، ایران اسلامی از توان دفاعی بسیار بالایی برخوردار بوده و به یک دژ مستحکم و نفوذناپذیر تبدیل شده و در برابر تمام قدرت‌های شیطانی جهان ایستاده است و دقیقاً محور اطمینان، صلح و ثبات است و قدرت‌های پوشالی بزرگ و کوچک به قدرت ایران پی برده و فکر تعدی به ایران را از سر بیرون رانده‌اند.

باقری‌بنابی تصریح کرد: سوریه تا به امروز مرهون عظمت و ابهت ایران اسلامی است و اگر تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و ابتکار نیروهای ارزشی نبود، امروز نه از لبنان خبری بود و نه از غزه و سوریه آثاری مانده بود.

خطیب جمعه بناب گفت: امروز دفاع مقدس در قالب‌ها و شکل‌های دیگری وجود دارد و عزت، عظمت و ابتکار جمهوری اسلامی خواب شیرین را از چشم دشمنان گرفته است.

دفاع مقدس تمام نشده است

وی گفت: باید اذعان کنیم که دفاع مقدس ما تمام نشده است، ولی روش‌ها متفاوت شده‌اند از این رو تمام توجهات مقام معظم رهبری به این است که ملت ما کلان‌نگر باشند؛ به مسائل جزئی و درونی کمتر توجه کنند؛ به مسائل حزبی، گروهی، سیاست‌زدگی مشغول نباشیم. چون که مصالح کشور به مراتب بالاتر از اینهاست!

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: موجودیت ما مرهون دفاع مقدس و مرهون فداکاری خوبان است که تمام هستی خود را گذاشتند تا کشور، قرآن و اهل بیت(ع) و ولایت حفظ شود و بدون استثناء همه ما جیره خوار شهدا، مفقودان و جانبازان هستیم.

انتهای پیام/60004/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول