اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

دفاع مقدس ابهت پوشالی غرب را در هم شکست

امام جمعه فیروزکوه گفت: دفاع مقدس نمایش عظمت اسلام و قرآن بود که در آن ابهت پوشالی غرب در هم شکسته شد.

دفاع مقدس ابهت پوشالی غرب را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏های نماز عبادی سیاسی و دشمن‏شکن این هفته فیروزکوه در محل مسجد جامع این شهر، با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: توصیه و سفارش‌های بسیاری در اسلام، قرآن و کلام پیامبر و ائمه معصومین(ع) بر جهاد و مبارزه در راه خدا شده است.

وی بیان داشت: نگاهی به آیه نخست سوره مبارکه «عادیات» که در آن خداوند متعال حتی به نفس زدن اسب‏ها در میدان نبرد قسم یاد کرده، حاکی از ارزش و اهمیت جهاد در راه خداست.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به سخن «جیمی کارتر»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که مدعی شده بود این کشور در جنگ ایران و عراق بی‏‌طرف است، افزود: با متواری شدن بنی‏صدر خائن و منافقان، آنان متوجه شدند که نمی‏توانند انقلاب نوپای اسلامی را به زانو درآورند و با کنار گذاشتن بی‏طرفی و همراه کردن 44 کشور وارد جنگی تمام‏عیار با ایران شدند.

وی با بیان دستاوردهای جنگ تصریح کرد: ملت ایران به خصوص رزمندگان در عمل نشان دادند که اسلام و قرآن می‏تواند مردم را بسیج کند.

استیری ادامه داد: در جنگ، ابهت پوشالی غرب که ادعا می‏کرد اراده‏شان بر تمام حوادث عالم حاکم است را در هم شکستیم.

وی خاطرنشان کرد: جنگ بزرگ‏ترین تهدید برای انقلاب نوپای ایران اسلامی بود و در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم با اتحاد، وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری می‏توانیم بزرگ‏ترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به کلام اخیر مقام معظم رهبری که بر نرمش قهرمانانه به شرط رعایت شدن شرایط آن تاکید داشتند، تصریح کرد: ملت و مسئولان باید با سنجش دقیق اوضاع و احوال دشمن و شرایط حاکم، انتخاب صحیحی داشته باشند.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول