اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبر داد

افتتاح 14 گلزار شهید در چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از افتتاح 14 گلزار شهید در این استان همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

افتتاح 14 گلزار شهید در چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس

علی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: هفته پر افتخار دفاع مقدس یادآور سال‌های نبرد است و یاد دلاوری‌های سنگرسازان جبهه بار دیگر در خاطر مردم مرور خواهد شد.

وی از برگزاری رژه جانبازان در شهرکرد خبر داد و گفت: فردا صبح جانبازان 70 درصد مقابل ساختمان استانداری رژه خواهند رفت و بار دیگر عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

امیری از افتتاح 14 گلزار شهید در این استان خبر داد و اذعان داشت: عملیات ساماندهی برخی از گلزار شهدا در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و فارسان به پایان رسیده و در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد : گلزارهای مطهر شهدای کلواری، میلاس اصلی، ابواسحاق و موزه فرهنگی گلزار شهدای لردگان، گلزار خراجی و قلعه سلیم در شهرستان شهرکرد و گلزارهای شهدای زرآباد، دهنو اولیا، شیخ علیخان، پردنجان، نعل اشکنان، قلعه علی حسین، میهه1، میهه2 در شهرستان فارسان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

این مسئول به برگزاری همایش پیام آوران ایثار در شهرکرد اشاره کرد و یاد آور شد: این همایش بزرگ فردا عصر در شهرکرد با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد و همزمان از دو اثر هنری ارزشمند پرده‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/68006/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول