اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس تابعیت از ولایت فقیه است

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس همسو بودن و تابعیت از ولایت فقیه است که بر جای گذاشته شده است.

مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس تابعیت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، عوضعلی فقیری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس را همسو بودن با ولایت فقیه و تابعیت از ایشان خواند و اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به جهت این‌که پاکترین انسان‌ها را برای دفاع از کیان انقلاب از دست داد، مقدس شمرده شده است پس باید با قرار دادن سیره عملی و تفکر شهدا در زندگی، دستاورد بزرگ دیگری را برجای بگذاریم.

این مسئول ادامه داد: نقش استان سیستان و بلوچستان و مردم این منطقه در جنگ تحمیلی با توجه به مرزی بودن و وجود قومیت‌های مختلف کمتر از دیگر جاها نبوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که سردار سلیمانی هر کجا که نیاز به خط شکنی دشمن بود نام شهید عالی و شهید میرحسینی را می‌برد، تصریح کرد: مردم این منطقه دین خود را چه به صورت مستقیم و چه در بخش پشتیبانی به انقلاب ادا کردند.

این رزمنده جنگ تحمیلی با اشاره به خاطراتی از دوران حضور در جبهه اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس همه چیز خود را برای خدا گذاشتند و برای خدا جنگیدند.

فقیری در ادامه خاطرنشان کرد: جوانان امروز، بصیرت و آگاهی مثال‌زدنی دارند.

وی با تاکید بر این‌که اسلام امروز ما زمینه‌ساز تمام امورات است، اظهار داشت: ما امروز آمادگی کامل نظامی، بصیرتی و معرفتی را در مقابل دشمنان این مرز و بوم داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان یادآور شد: اگر به خاطر خدا گام برداریم هیچ دشمنی نمی‌تواند در مقابل ایران و ایرانی ایستادگی کند و برای همیشه بیمه خواهیم بود.

انتهای پیام75005/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول