اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تربت حیدریه:

دفاع مقدس تجلی سنت‌های الهی و ارزش‌های والای انسانی بود

امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: دفاع مقدس ملت ایران تجلی سنت‌های الهی، ارزش‌های والای انسانی و جلوه‌ای از حضور یکپارچه ملتی مومن و موحد بود.

دفاع مقدس تجلی سنت‌های الهی و ارزش‌های والای انسانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام محمد عصمتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به بازگشایی مدارس و شلوغی بازار گفت: فروشندگان و بازاریان با رعایت وضعیت معیشتی مردم از گرانفروشی اجتناب و در معاملات خود خداوند را در نظر بگیرند.

وی از مسئولان خواست بر طرح و نقش‌های غیراسلامی نوشت‌افزاری که در بازار عرضه می‌شود، نظارت داشته باشند.

امام جمعه موقت تربت حیدریه با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی گفت: کسب علم و دانش، عبادت و بندگی خدا یکی از راه‌های رسیدن به سعادت بشری است و انسان می‌تواند با پرداختن به علم و تحصیل به درجات مختلف سعادت برسد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس ملت ایران تجلی سنت‌های الهی و ارزش‌های والای انسانی و جلوه‌ای از حضور یکپارچه ملتی مومن و موحد بود که برای دفاع از هستی و سرزمین و فرهنگ خود بپاخاستند.

عصمتی متذکر شد: تنها راه نجات کشور احیای ارزش‌های والای نظام و انقلاب، حرکت در مسیر شهدا و زنده نگه‌داشتن روحیه ایثار و شهادت است.

امام جمعه موقت تربت حیدریه اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد و متخصص که تعهد داشته باشد می‌تواند برای رشد و اعتلای نظام کمک فراوانی باشد.

عصمتی عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر روز آماده‌تر از دیروز و با توان و قوای مستحکم در مقابل دشمنان نظام و اسلام آماده هستند.

وی اظهار داشت: امنیت یکی از نعمت‌های مخفی خداوند است که ممکن است بسیاری از مردم جامعه به آن پی‌نبرند ولی با نگاهی گذرا به کشورهای منطقه متوجه می‌شوند که اقتدار و امنیت یک کشور چقدر حائز اهمیت است و ما این اقتدار و امنیت را مدیون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم که تا آخرین قطره خون خود جنگیدند و نگذاشتند آسیبی به استقلال کشور برسد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول