اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چناران:

اثبات قدرت ولایت و ولایت‌پذیری از آثار دفاع مقدس است

امام جمعه موقت چناران گفت: اثبات قدرت ولایت و ولایت‌پذیری در جامعه اسلامی و نهادینه کردن آن از آثار و برکات دفاع مقدس می‌باشد.

اثبات قدرت ولایت و ولایت‌پذیری از آثار دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت الاسلام غلامعلی عابدینی‌نیا در خطبه‌های این هفته جمعه چناران با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع مقدس از دفاع‌های بی‌نظیر و بی‌بدیل بود که در این جنگ رشادت‌ها و ایثارگری‌های زیادی رخ داد و آثار و برکات زیادی هم برای کشور و هم برای جهان به ارمغان آورد.

وی افزود: احیای ارزش‌های اسلامی همانند فرهنگ جهاد، ایثار، وحدت و .. و ابطال نظریه توهمی شکست ناپذیری ‌قدرت‌های بزرگ استکباری از جمله آثار و برکات دفاع مقدس می‌باشد.

امام جمعه موقت به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: کار مدرسه تعلیم و تربیت است لکن تربیت  مشترک است بین خانواده و مدرسه و خانواده نقش بسزایی و پررنگی در تربیت فرزندان صالح و صالحه دارند.

عابدینی‌نیا گفت: عدم ابراز محبت و عشق، بی‌توجهی به شخصیت یکدیگر، عدم توجه به نیازهای روحی و غریزی و خودرایی و بی‌توجهی به نظرات همسر از جمله عوامل زمینه‌ساز اختلافات خانوادگی است که همسران باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول