اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

رشادت‌های سپاه نقطه اوج دفاع مقدس است

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: رشادت‌های سپاه پاسداران در جنگ هشت ساله کارنامه تابناک جمهوری اسلامی ایران در دفاع از دستاوردهایش است.

رشادت‌های سپاه نقطه اوج دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: ما در جنگ هشت ساله مشاهده کردیم که چگونه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح شجاعانه و سرسختانه با دشمن مقابله کرده و اجازه کوچکترین خودنمایی را به ایادی استکبار نداد.

وی جنگ هشت ساله تحمیل شده به ایران را جنگ تمام عیار در قدرت‌نمایی حق بر باطل توصیف کرد و ادامه داد: در این جنگ هشت ساله ملت ایران نه تنها آبدیده‌تر شدند بلکه به ثمراتی دست یافتند که نمونه آن شجاعت، قدرت ایستادگی و به ثمر نشستن خلاقیت‌ها و اعتماد به نفس‌ها بود.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: امروز به مراتب پر توان‌تر از جنگ هشت ساله کشور ما در عرصه دفاعی در برابر تمام متجاوزان احتمالی ایستاده و به تمام یاوه‌سرایی‌های احتمالی در منطقه پاسخی قاطع خواهد داد.

قیاسی انصراف آمریکا از حمله به سوریه را یکی از ابعاد این قدرت‌نمایی واقعی توصیف کرد و گفت: آمریکا از ترس قدرت منطقه‌ای ایران و کشورهای متحدی همچون روسیه و چین از حمله مستقیم به سوریه منصرف شد و امروز به دنبال بهانه‌ای است تا دولت سوریه را در تنگنا قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز سال تحصیلی جدید نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه باید اولیای دانش‌آموزان و معلمان و مربیان مدارس دست به دست هم دهند تا با کمترین نگرانی در حوزه تربیت نسل آینده تعالی آنها اتفاق بیفتد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار اهمیت و ضرورت نظام تعلیم و تربیت و توجه به تربیت سازنده نسل آینده را یادآور شد و افزود: در مدارس و دانشگاه‌ها رسالت اساتید و معلمان بسیار سنگین و خطیر است چرا که می‌خواهیم نسلی با ایده‌ها و خلاقیت‌های نو اما آراسته به اخلاق، معنویت و دین‌مداری تربیت کنیم تا سرآمد فرهیختگان جهان باشند.

قیاسی علم بدون عمل را زیان‌بخش توصیف کرد و گفت: علمی که کار‌آمدی آن مشخص و مبرهن نباشد علم بلافایده است که نه تنها سودی ندارد بلکه ضرر و زیان آن بیشتر و گسترده‌تر آشکار میشود.

انتهای پیام/62003/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول