اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

رزمندگان در دفاع مقدس حماسه‌ غیرقابل تکراری در تاریخ را رقم زدند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس حماسه‌ای بی‌نظیر و غیرقابل تکرار را در تاریخ رقم زدند.

رزمندگان در دفاع مقدس حماسه‌ غیرقابل تکراری در تاریخ را رقم زدند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان دوران دفاع مقدس را حماسه‌ای بی‌نظیر در تاریخ دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس درس بزرگی برای همه انسان‌ها به ویژه مسلمانان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهیدان الگوی زندگی برای همه مردم هستند، افزود: پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس لطف و اراده خداوند، هدایت امام خمینی (ره) و اعتماد مردم به رهبری بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر لطف خداوند، اتحاد و همدلی رزمندگان اسلام نبود نگاه به دین اسلام با خطر مواجه می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه شهیدان در دوران دفاع مقدس جان خود را به دین اسلام، قرآن کریم و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کردند، متذکر شد: ایمان قوی رزمندگان علت اصلی این پیروزی بود.

علیمردانی، حضور رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی را معامله با خداوند متعال دانست و اظهار کرد: رزمندگان در هشت سال دوران دفاع مقدس با اقتدار پیروز میدان شدند.

وی، اتحاد و صمیمیت مردم در دوران دفاع مقدس را دیگر عامل پیروزی رزمندگان دانست و گفت: همه مردم در دوران دفاع مقدس دست در دست هم دادند تا حماسه بی‌نظیر و غیر قابل تکرار را در تاریخ رقم بزنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حضور داوطلبانه رزمندگان در جنگ تحمیلی درس بزرگی برای همه جوامع بشری محسوب می‌شود، تصریح کرد: نتیجه و ثمره این اقدام بزرگ رزمندگان در طول سال‌های پس از پیروزی به روشنی مشخص است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر جوانان همان روحیه جهادی و اقتدار رزمندگان را داشته باشند قطعا در همه عرصه‌ها با سربلندی پیروز می‌شوند.

علیمردانی ادامه داد: ‌اگر همه اقدامات انسان‌ها خالصانه برای خداوند باشد برکت و لطف خداوند شامل آنها می‌شود.

انتهای پیام/73008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول