اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

تمام موفقیت‌های امروز را مدیون دفاع مقدس هستیم

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز تمام موفقیت‏‌هایی که در صحنه جهانی داریم مدیون دفاع مقدس و جان فشانی تمام نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه و بسیج مستضعفین است.

تمام موفقیت‌های امروز را مدیون دفاع مقدس هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، سردار حسن مرتضوی ظهر امروز بین خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی زابل ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به مردم شهیدپرور ولایتمدار زابل اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایطی که استکبار فکرش را نمی‌کرد با همراهی مردم به پیروزی رسید و توانست تمام منافع استکبار و نظام سلطه را درهم بریزد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کشورهای مختلفی در دوران جنگ برای تجاوز به ایران با عراق همکاری کردند.

این مسئول ادامه داد: در نخستین روزهای جنگ با رجزخوانی می‏‌خواستند چند روزه ایران را در هم بشکنند که ملت ایران مقابل آنها ایستادگی کرد و تمام معادلات آنها را برهم زد.

وی گفت: امروز تاریخ در حال تکرار است و لازم است با ایستادگی و مقاومت پرچم اسلام را در تمام ملل جهان به اهتزاز درآوریم.

مرتضوی افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تبعیت از ولایت فقیه بود که امروز هم لازم است مردم و مسئولان آن را سرلوحه کار قرار دهند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اذعان داشت: امروز ضرورت دارد هشت سال دفاع مقدس کالبد شکافی و موشکافی شود و با رموز دفاع مقدس بیشتر آشنا شویم.

این مسئول بیان کرد: دفاع مقدس مقطع کوتاهی از ایران اسلامی نیست بلکه یک حرکت بزرگ در تمام ابعاد و لایه‌ها است و تا ظهور منجی عالم بشریت باید ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مبنای صدور انقلاب ایران شد، افزود: تمام تلاش استکبار جهانی در این است که منافع اسرائیل را در منطقه ایجاد کند.

مرتضوی اضافه کرد: امروز تمام موفقیت‏‌هایی که در صحنه جهانی داریم مدیون دفاع مقدس و جانفشانی تمام نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه و بسیج مستضعفین است.

حضور مردم صحنه حضور آگاهانه همراه با بصیرت و صبر که اصلی‌ترین پشتیبان‌های نظام به شمار می‌روند و با این پشتوانه‌ها تمدن بزرگ اسلامی شکل گیرد.

نظام سلطه برخلاف تجهیزات فیزیکی و رسانه‌ای که در صحنه دارد نمی‌تواند بکار گیری کند و امروز در یک سر درگمی بزرگ قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در زابل اذعان داشت: مراسم مختلفی در این راستا برنامه‌ریزی شده است که از عموم مردم دعوت می‌شود در این برنامه‌ها شرکت و نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/75004/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول