اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ریگان:

تثبیت اقتدار ایران یکی از دستاوردهای بین‌المللی دفاع مقدس بود

امام جمعه موقت ریگان گفت: یکی از دستاوردهای بین‌المللی و منطقه‌ای دفاع مقدس تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

تثبیت اقتدار ایران یکی از دستاوردهای بین‌المللی دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام محمد شهرآبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: دفاع مقدس برای ما دستاوردهای بسیار مهمی داشت.

وی افزود: یکی از دستاوردهای بین‌المللی و منطقه‌ای دفاع مقدس تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود که ما با دست خالی در برابر ابرقدرت‌ها پیروز شدیم، اما آنچه که همواره موجب انصراف دشمن از حمله شده، تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بوده است.

امام جمعه موقت ریگان ابراز داشت: ما طی این هشت سال جنگ صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندیم و این انقلاب، انقلابی الهی و مردمی است و ما به جهانیان ثابت کردیم که مردم پای این انقلاب هستند و از هیچ چیز کم نمی‌گذارند.

شهرآبادی عنوان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تثبیت تمامیت ارضی بود و ما در این جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم و ثابت کردیم که از خاکمان همانند ناموس خود دفاع می‌کنیم.

وی یکی دیگر از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را افزایش توان نظامی برشمرد و ابراز داشت: ما در فاصله کمی از آغاز جنگ توانستیم، توان نظامی خود را افزایش دهیم.

شهرآبادی صدور انقلاب اسلامی به تمام نقاط دنیا را یکی دیگر از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و خاطر نشان کرد: دستاوردهای دفاع مقدس آن‌گاه مهم جلوه می‌کند که دشمنان و نوع جنایات آن‌ها را بشناسیم.

وی افزود: شناخت ماهیت و اهداف آشکار و پنهان دشمنانی که طی هشت سال با ما جنگیدند و همچنین نوع و حجم جنایات آن‌ها نسل امروز و فردای ما را در شناخت و حفظ دستاوردهای دفاع مقدس متعهد می‌کند و با افتخار از این دوران سخن گفته و تأثیر ارزش‌های دفاع مقدس را در حفظ استقلال و عزت دینی خود همیشگی و پایدار می‌دانند.

این مسئول با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت گفت: روز اول مهر فقط متعلق به نهاد آموزش و پرورش نیست و همه ما باید به نحوی در بازگشایی مدارس با این مجموعه همکاری کنیم.

وی اظهار داشت: وضعیت جمع‌آوری زباله از سطح بازار ریگان مطلوب نیست و با توجه به اینکه شهرداری در روز دو تا سه مرتبه زباله‌ها را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کند، اصناف با شهرداری در تنظیف بازار همکاری کنند.

شهرآبادی از اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی خواست تا با افراد متخلف در زمینه آلوده کردن فضای بازار ریگان برخورد کنند و همچنین خواستار زیباسازی و نماسازی این بازار شد.

انتهای پیام/80014/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول