اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش بسیج رسانه در استان زنجان

مسئول بسیج رسانه استان زنجان گفت: همایش بسیج رسانه با عنوان طرح بیعت یک در استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بسیج رسانه در استان زنجان

ناصر تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همایش بسیج رسانه ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه آموزشی بسیج رسانه در کنار همایش مذکور از جمله برنامه‌های مورد نظر به شمار می‌رود، خاطر‌نشان کرد: پرداختن به موضوع بصیرت‌افزایی در اصحاب رسانه از جمله اهداف برگزاری همایش بسیج رسانه با عنوان طرح بیعت یک است.

مسئول بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این همایش پس از هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همایش بسیج رسانه باید هر دو ماه یکبار در زنجان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری همایش مذکور همه خبرنگاران استان زنجان در بسیج رسانه عضو می‌شوند، ادامه داد: سخنران همایش بسیج رسانه استان زنجان از تهران دعوت شده است.

تیموری با اشاره به اینکه خدمات مختلفی به خبرنگاران عضو ارائه خواهد شد، گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی و راهیان نور با حضور خبرنگاران از جمله برنامه‌های بسیج رسانه پس از عضویت خبرنگاران به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول