اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

35 برنامه مختلف توسط بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 35 برنامه مختلف در طول هفته دفاع مقدس توسط بسیج سازندگی سپاه استان زنجان اجرا می‌شود.

35 برنامه مختلف توسط بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می‌شود

جواد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی توسط بسیج سازندگی استان زنجان اجرا می‌شود.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری بیش از 35 مورد برنامه در سطح رده‌های این سازمان در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: با هماهنگی و همکاری موثر و مطلوب بسیج سازندگی سپاه استان و نواحی تابعه برنامه‌های متنوع و مفیدی مانند برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از فعالان اردوهای طرح هجرت 3 در تمامی نواحی تابعه برگزار می‌شود.

وی افتتاح و بهره برداری از 10 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی مانند مسجد، آبرسانی، خانه بهداشت و غسال‌خانه را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی استان اعلام کرد و گفت: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی رایگان به عموم مردم با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی انجام می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی مساجد و محلات برای اجرای مأموریت‌های سازندگی و خدمات رسانی با همکاری حوزه‌های مقاومت ناحیه زنجان به مناطق محروم اعزام می‌شوند، افزود: همچنین اردوهای یک روزه حلقه‌های صالحین در مأموریت‌های سازندگی برگزار می‌شود.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس استان اعلام کرد و گفت: کارگاه‌های آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای در رشته‌های خیاطی، گلیم بافی، سرمه دوزی، جعبه‌های تزیینی و سفره آرایی با همکاری اداره آموزش فنی و حرفه‌ای و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران ناحیه زنجان برگزار می‌‌شود.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: این دوره‌ها با شرکت بیش از 350 نفر از بانوان علاقه‌مند در رده‌های بسیج این سازمان در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و آموزش مداخلات سلامت در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی با توجه به عضویت در کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در طول چند سال اخیر به صورت جدی و موثر در اجرای برنامه‌های متعهد شده در این باره فعالیت کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه در کنار اجرای اکثر برنامه‌های ابلاغی سازمان، مناسبت‌ها و سایر فرصت‌ها در طول سال به اجرای برنامه پیشگیری از اعتیاد نیز می‌پردازد، تصریح کرد: همچنین بازخورد مثبت و مطلوبی در بین شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/73008/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول