اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شهید دستغیب آبپخش خبر داد

اجتماع بزرگ بسیجیان آبپخش به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده بسیج شهید دستغیب آبپخش از اجتماع بزرگ بسیجیان آبپخش به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجتماع بزرگ بسیجیان آبپخش به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا زارع ظهر امروز در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از مهم‌ترین مناسبت‌های هر سال است و همه مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق و درخور شأن، برای بزرگداشت این ایام مشارکت کنند.

فرمانده بسیج شهید دستغیب آبپخش خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس نقش مهم و تعیین‌ کننده‌ای در آشنایی نسل جوان جامعه با ویژگی‌های دوران نبرد حق علیه باطل دارد و باید توجه خاصی نسبت به این برنامه‌ها در جامعه صورت بگیرد.

زارع بیان داشت: در طول هفته دفاع مقدس باید با برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز بازگو کنیم و ایشان را با ویژگی‌ها و ابعاد قهرمانی رزمندگان در میادین دفاع از وطن آشنا کنیم.

وی با اشاره به اولویت‌های هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: به تصویر کشیدن دوران هشت سال دفاع مقدس، بصیرت‌افزایی و انتقال آرمان‌های شهدا و تبیین معنویت دوران دفاع مقدس از مسائل مهمی است که در ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول اذعان داشت: در منطقه آبپخش با همکاری تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج برنامه‌های متنوعی به‌منظور بزرگداشت ایام دفاع مقدس تدارک دیده شده و در تمامی ایام هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های جذاب هفته دفاع مقدس در این شهر خواهیم بود.

فرمانده بسیج شهید دستغیب آبپخش عنوان کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان آبپخش با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس از برنامه‌های ارزشمندی است که در آبپخش شاهد اجرای آن خواهیم بود.

زارع ابراز داشت: غبارروبی قبور شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرت‌افزایی و ... از برنامه‌هایی است که در ایام هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری آنها در منطقه آبپخش خواهیم بود.

وی افزود: دفترچه جامع برنامه‌های هفته دفاع مقدس آبپخش تدوین شده و از مدیران محترم ادارات و دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌‌کنیم در این برنامه‌ها مشارکت و حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول