اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقات فوتسال بسیج ادارات استان سمنان آغاز شد

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از آغاز مسابقات فوتسال بسیج کارمندان استان سمنان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

مسابقات فوتسال بسیج ادارات استان سمنان آغاز شد

محمد نوروزیان امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: این مسابقات به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‏ها و جان‏فشانی‏‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و یادآوری رشادت‏‌های شهدای گران‏قدر ایران اسلامی برگزار می‏‌شود.

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان با بیان اینکه ورزش یکی از تأکیدات اصلی دین و مورد توجه همه بزرگان ماست، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی به منظور افزایش سلامتی و برای بالارفتن روحیه و شادابی در بین کارمندان است و می‏تواند باعث افزایش کارآمدی و توانمندی در ادارات شود.

وی همچنین از حضور 16 تیم در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: 16 تیم از ادارات کل استان سمنان در مدت دو هفته در سالن 9 دی مجموعه تربیت بدنی سپاه استان سمنان رقابت می‏‌کنند و به سه تیم برتر نیز جوایزی تعلق می‏‌گیرد.

سرپرست سازمان سازمان بسیج کارمندان استان سمنان ادامه داد: سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در نظر دارد تا پایان سال نسبت به برگزاری مسابقات والیبال، تنیس روی میز، دارت و ورزش‏‌های گروهی دیگر اقدام کند که در موقع مناسب اطلاع‏‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان از تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات، سازمان بسیج کارمندان استان سمنان را یاری کردند ،تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول