اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

فعالیت جهادگران بسیجی برای عمران روستاها ستودنی است

فرماندار آوج فعالیت جهادگران بسیجی برای عمران روستاها در این شهرستان را ستودنی توصیف کرد.

فعالیت جهادگران بسیجی برای عمران روستاها ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین سیدعبدالله موسوی عصر امروز در جلسه توسعه فرهنگی شهر آبگرم اظهار داشت: اعتبارات قابل توجهی برای انجام پروژه‌ها و کارهای فرهنگی در منطقه آبگرم پیش‌بینی شده است و طرح نشاط نیز در روستاهای بخش آبگرم تاکنون برگزار شده است. 

فرماندار آوج افزود: در حال حاضر روحانیون با استقرار در بیشتر روستاهای بخش آبگرم به انجام کارهای فرهنگی پرنشاط و وسیع می‌پردازند که البته انجام این حجم از فعالیت‌ها در بخش آبگرم کم‌نظیر است. 

موسوی، برگزاری مناسبت‌های مختلف و مراسم هفتگی ندبه‌خوانی را جزو برنامه‌های مستمر در سطح بخش‌های شهرستان آوج ذکر کرد و افزود: ساخت چهار خانه عالم روستایی در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است. 

این مسئول ادامه داد: اعتبارات این پروژه‌ها از ناحیه اداره‌ کل امور روستایی، کمیته برنامه‌ریزی و مساعدت‌ مردمی تأمین می‌شود.

 وی به برگزاری هشت یادواره و گرامیداشت شهدای آبگرم در طول سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: توجه لازم به گسترش فرهنگ در مناطق محروم جزو رویکرد‌های اصلی دولت‌ها قرار داشته است که باید باشکوه وحدت بیشتر تداوم یابد.

 فرماندار آوج به راه‌اندازی ساختمان مجهز خانه فرهنگ شهر آبگرم برای گسترش عرصه‌های مختلف هنری اشاره کرد و از مسئولان بابت رونق سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه بخش آبگرم تقدیر کرد. 

موسوی عنوان کرد: همچنین برخی از دانش‌آموزان آبگرمی تاکنون موفق به کسب رتبه‌های ارشد کنکوری شده‌اند و رتبه دو رقمی آزمون سراسری سال جاری نیز توسط یکی از دانشجویان آبگرمی کسب شده است که از درخشش دانشجویان آبگرمی در حوزه‌های علمی حکایت دارد.

 فرماندار آوج بیان کرد: در حال حاضر مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در سومین سال برپایی در شهر آبگرم با شرکت پرشور مردم برگزار می‌شود. 

موسوی به اعزام مبلغان مذهبی در طول ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در همین راستا طی مناسب‌های مذهبی محرم و رمضان نسبت اعزام روحانی به روستاهای بخش آبگرم اقدام صورت می‌گیرد و در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری تعداد 30 روستای آبگرم شاهد حضور روحانیون بودند.

فرماندار آوج از فعالیت روحانیون به صورت ثابت در روستای کلنجین و ارتش‌آباد بخش آبگرم خبر داد.

وی به فعالیت سالانه گروه‌های بسیجی در قالب طرح هجرت اشاره کرد و افزود: این گروه‌ها سالانه با حضور دو تا سه نوبت در روستاهای محروم بخش آبگرم نسبت به انجام کارهای عمرانی ارزشمند اقدام می‌کنند.

 انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول