اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اسفراین:

راهپیمایی تاکتیکی بسیجیان با حضور 20 گردان انجام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسفراین گفت: راهپیمایی تاکتیکی بسیجیان اسفراین با حضور 20 گردان در پادگان قدس اسفراین انجام شد.

راهپیمایی تاکتیکی بسیجیان با حضور 20 گردان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حمید معین گفت: این راهپیمایی تاکتیکی با حضور 14 گردان عاشورا و 6 گردان الزهرا به مدت چهار روز انجام شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این گونه برنامه‌ها حفظ انسجام، ارتقاء سطح آمادگی رزمی و نمایش قدرت و توان رزم، صلابت و آمادگی نیروهای بسیج است.

معین اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: «بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های انقلاب حفظ شود» بسیجیان با بصیرت تمام و انگیزه و آمادگی بالا و فرمانبری از مقام عظمای ولایت در این راهپیمایی تاکتیکی شرکت کردند و تمام اهداف این برنامه حاصل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسفراین در ادامه بر تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد.

وی اظهار کرد: همه ما مدیون ایثار شهدا و رزمندگان هستیم و وظیفه داریم یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه بداریم.

معین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ ایثار در مدارس، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، ملاقات با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی را از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد.

وی اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، برگزاری مسابقه شعر دفاع مقدس، یادواره شهدا، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم روستایی، برگزاری نشست بصیرتی و مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول