اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

وظیفه بسیج در جنگ نرم بسیار سنگین‌تر از زمان جنگ است

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: امروز در شرایط تهاجم و جنگ نرم وظیفه بسیج بسیار سنگین‌تر از قبل است.

وظیفه بسیج در جنگ نرم بسیار سنگین‌تر از زمان جنگ است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، سرگرد پاسدار ابوالفضل فتوحی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) افزود: اگر به اخلاق در بسیج توجه نشود به هیچ وجه نمی‌شود جوانان را جذب کرد.

وی با بیان اینکه نمی‌شود با کار اداری در بسیج از ارزش‌ها‌ی انقلاب دفاع کرد، اظهار داشت: ما نیازی به 500 بسیجی در پایگاه نداریم که در میدان نباشند بلکه 50 بسیجی در وسط میدان بسیار بهتر از آن تعداد است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: باید قدردان نعمت نظام جمهوری اسلامی باشیم و شکر این نعمت وظیفه همه است.

فتوحی با اشاره به کتاب آیت‌الله‌العظمی سیستانی و تاکید ایشان بر شکرگزاری مردم ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امنیت حاضر در کشور، افزود: هم اکنون در کشورهای همسایه روزی نیست که ترور و کشتار مردم بی‌گناه انجام نشود.

فتوحی با بیان اینکه اخلاق در بسیج بسیار مهم است و باید اخلاق علوی و لطافت در بسیج سرلوحه کار فرماندهان باشد، گفت: حضور بسیجیان در جلسه تودیع سروان مهدی فخریان نشان از توانمندی و جایگاه ایشان است.

وی یادآور شد: توانمندی فخریان نشان داده است که می‌تواند در جایگاه بالاتری و در حوزه‌ای که 70 پایگاه برادر و خواهر دارد، خدمت کند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور یادآور شد: زمانی در جنگ تحمیلی عده‌ای تمام زندگی خود را رها کرده و جان خود را در کف دست قرار دادند و به جنگ رفتند و انقلاب را حفظ کرده و به وظیفه خود عمل کردند.

گفتنی است در این مراسم سروان پاسدار داوود لطفی به‌عنوان فرمانده جدید حوزه امام حسن مجتبی(ع) معرفی و از زحمات سروان پاسدار مهدی فخریان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2202/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول