اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:

نظام صالحین امروز پایه و اساس برنامه بسیج است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت:‌ نظام صالحین امروز پایه و اساس برنامه بسیج است و تمام برنامه‌ها و دستورالعمل‌های پایگاه‌های بسیج اقشار با توجه به نظام صالحین برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

نظام صالحین امروز پایه و اساس برنامه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در جلسه جمع‌بندی نظارت ستادی شجره طیبه صالحین بسیج سپاه شاهرود که با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان سمنان، مسئول طرح و برنامه و امورمالی سپاه استان سمنان و مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان سمنان و رده‌های مشابه در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست، نقاط ضعف و قوت رده‌ها و مشکلات و موانع برنامه‌ای شجره طیبه صالحین در رده‌های بسیج سپاه شاهرود بررسی و دستورات لازم برای رفع آن‏ها صادر و مقرر شد تا ظرف سه ماه آینده معایب و مشکلات برطرف شود.

وی اظهار کرد: این جلسه در راستای سه روز نظارت و سرکشی تیم بازرسی تعلیم و تربیت بسیج استان سمنان از تمام رده‌های بسیج سپاه شاهرود از برنامه‌های ابلاغی سه ماهه اول سال 92 برگزار شد.

مرتضوی افزود: با توجه به این نظارت و عیب‌یابی برنامه‌ها و مشکلات حلقه‌های صالحین در اقشار مختلف بسیج مقرر شد تا مشکلات بررسی و معایب و نواقص برطرف شود تا در نظارت ستادیی بعدی با مشکلی مواجه نباشیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تأکید کرد: نظام صالحین اکنون پایه و اساس برنامه بسیج است و تمام برنامه‌ها و دستورالعمل‌های پایگاه‌های بسیج اقشار با توجه به نظام صالحین برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و بدین جهت، سرکشی و نظارت‌های منظم از طرف سپاه استان سمنان و همچنین سپاه شاهرود از صالحین در سطح حوزه و پایگاه‌ها انجام می‌شود.

فعالیت‏‌های جهادی پیوست فرهنگی داشته باشد

علی شاهینی، رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود نیز گفت: فعالیت‏‌های عمرانی دانشجویان باید همراه با پیوست فرهنگی بوده و پیوست فرهنگی نیز باید کاملاً علمی و کاربردی و در عین حال جذاب باشد تا مخاطبان را به خود جلب کند.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: بسیجی واقعی و جهاد واقعی را دانشجویان شرکت‌‏کننده در این اردو انجام می‏‌دهند و ما مسئولان هر چه قدردان این زحمات باشیم، جبران خدمات آنها را نمی‏‌کند.

شاهینی افزود: دانشجویان جهادگر تجربه‏‌های تازه خود را همانند دیگر جهادگرانی که در دفاع مقدس حضور یافته و تجربیات خود را در خدمت به جامعه گرفته بودند، عمل کنند تا از آثار مادی و معنوی آنها جامعه برخوردار شوند.

وی افزود: آسیب‏‌شناسی مشکلات فرهنگی و اقتصادی مردم روستا، شناسایی نخبگان، دانشجویان، طلاب و اشخاص تأثیرگذار که از اهالی آن روستا هستند، اطلاع‏‌رسانی به مردم در خصوص انگیزه هدف از شرکت در این اردوها و ارایه گزارش از مهم‏ترین مزیت‏ها و مشکلات موجود در حل این دوره و جهت استفاده در سطح کلان‏تر از جمله موضوعاتی است که باید به آن توجه جدی شود.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول